Jump to content

9/11?


Dastard

Recommended Posts

Ter aanvulling op Joriz en in de hoop zinloze speculatie te doen stoppen, hier Dan Housers reactie op de vraag of 9/11 een grote rol zal spelen:

OPS: Terrorism is a big theme in the world at the moment, particularly in New York. Do you tackle it?

Dan Houser: There is no Ground Zero in the map because it didn't really seem relevant and it's pretty un-visual as a massive area of flat concrete. [...] The game is definitely set in a post 9/11 world, even though it's a different version of America. Is it a key central theme in the game? No. Is it going on in the background of the game world? Yes. In particular, some of the things we are trying to deal with is stuff like the fact that 9/11 and the 'War On Terror' have been used to restrict any form of freedom and any sort of complaint people have is "Well, it must be the fault of terrorists, then". There is that kind of stuff in the background, behaviors, things you might hear on the radio, or other ways you consume media in the world, they will play on that plot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dastard

    3

  • IV trailer

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zal absoluut niets opvallend zijn wat naar 9/11 verwijst. Zoiets zal R* nooit doen. Behalve als het een monument is.

Ik verwacht enkel verwijzingen op radio zenders zoals "sinds het terrorisme is toegenomen" en "na 9/11 is dit en dat veranderd"

In GTA3 waren ook veranderingen nog aangebracht vanwege 9/11. Ook is het nu jaren later is het nog steeds slim om met 9/11 respectvol om te gaan aangezien anders zeker vrachtwagens vol modder naar R* zullen worden gegooid.

Ook heb ik dit even in elkaar geknutseld met de 3d gebouwen van google earth en een screenshot van GTA4 die in de galerij van GTAGames.nl staat.

post-1-1181735902_thumb.jpg

Hiermee wil ik aantonen dat New York geen Liberty City is.

Bekende gebouwen zijn in GTA4 zoals in dit screenshot al is te zien dichter bij elkaar geplaatst.

Dus ik denk niet dat ze zo maar een grote open vlakte over laten voor de 9/11 bouw put.

Een klein monument zou ik mooi vinden maar nogmaals New York != Liberty City.

Mooi nagemaakt! Ik vind de orginele mooier! xD

nog 14 dagen 05:22 uren! en dan hebben we de 2de trailer!

Link to comment
Delen op andere websites

R* games kan de familie van de slachtoffers het niet aandoen om het WTC na te bouwen.

Want 9/11 is een ernstige zaak.En R*weten dat als ze iets mis doen dat ze metteen een schadevergoeding krijgen.

Denk maar aan de Hot Coffee mod.Zoals Joriz al zei denk ik dat er enkel een bouwput zal zijn.

Meer niet.En misschien vinden de mensen het wel al iets te veel om er over bezig te zijn op de gta IV radio stations.

Maar misschien wel.Dat zien we misschien in de volgende trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

R* games kan de familie van de slachtoffers het niet aandoen om het WTC na te bouwen.

Want 9/11 is een ernstige zaak.En R*weten dat als ze iets mis doen dat ze metteen een schadevergoeding krijgen.

Denk maar aan de Hot Coffee mod.Zoals Joriz al zei denk ik dat er enkel een bouwput zal zijn.

Meer niet.En misschien vinden de mensen het wel al iets te veel om er over bezig te zijn op de gta IV radio stations.

Maar misschien wel.Dat zien we misschien in de volgende trailer.

lezen jullie niet de posts ofzo? :puh: er komt geen wtc, groundzero of vervanging ervan. de gebeurtenis zal alleen op de achtergrond meespelen in hoe er word gedacht, uitspraken van mensen en op de radio.

Link to comment
Delen op andere websites

R* games kan de familie van de slachtoffers het niet aandoen om het WTC na te bouwen.

Want 9/11 is een ernstige zaak.En R*weten dat als ze iets mis doen dat ze metteen een schadevergoeding krijgen.

Denk maar aan de Hot Coffee mod.Zoals Joriz al zei denk ik dat er enkel een bouwput zal zijn.

Meer niet.En misschien vinden de mensen het wel al iets te veel om er over bezig te zijn op de gta IV radio stations.

Maar misschien wel.Dat zien we misschien in de volgende trailer.

lezen jullie niet de posts ofzo? :puh: er komt geen wtc, groundzero of vervanging ervan. de gebeurtenis zal alleen op de achtergrond meespelen in hoe er word gedacht, uitspraken van mensen en op de radio.

Het zou wel vet zijn als het er komt als je bijvoorbeeld en tv of radio aan hebt dat je dan hoort of ziet van ja wtc dit wtc dat :puh: en dat je mischien ergens rijdt en dan opeens een vliegtuig het wtc penentreerd dat zou wel een goede verwerking erin zijn. Maar dan moet je ook alle brandweer en polite kunnen zien. Maar wat ook vet zou zijn is als je bijv een masamoord hebt gepleegd dat dat dan op nieuws of radio wrodt gezegt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel vet zijn als het er komt als je bijvoorbeeld en tv of radio aan hebt dat je dan hoort of ziet van ja wtc dit wtc dat :puh: en dat je mischien ergens rijdt en dan opeens een vliegtuig het wtc penentreerd dat zou wel een goede verwerking erin zijn. Maar dan moet je ook alle brandweer en polite kunnen zien. Maar wat ook vet zou zijn is als je bijv een masamoord hebt gepleegd dat dat dan op nieuws of radio wrodt gezegt :puh:

Ik denk dat familieleden van de slachtoffers daar anders over denken :duh:

Waarom zijn der toch zo veel van die censuur;)[/font] die per sé in GTA een vliegtuig in de twin towers willen boren? :? En WAAROM snappen ze niet dat er geen vliegtuigen in zullen zitten, en ook geen twin towers.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar je speelt dan toch ook niet de kwaadaardige Nazi in Krakau (Auschwitz) Om vervolgens een paar 100 joden op de meest gruwelijke manier om te leggen ;?

Je speelt als Amerikaan die de wereld kenbaar van het kwaad verlost.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar je speelt dan toch ook niet de kwaadaardige Nazi in Krakau (Auschwitz) Om vervolgens een paar 100 joden op de meest gruwelijke manier om te leggen ;?

Je speelt als Amerikaan die de wereld kenbaar van het kwaad verlost.

inderdaad.

en daar bovenop..het speelt zich af in 2007..hoe kan je dan het wtc zien instorten. het zit er gewoon niet in, ground zero ook niet. de gebeurtenis komt alleen ter sprake op de radio en in gesprekken maar niks meer niks minder..

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar je speelt dan toch ook niet de kwaadaardige Nazi in Krakau (Auschwitz) Om vervolgens een paar 100 joden op de meest gruwelijke manier om te leggen ;?

Je speelt als Amerikaan die de wereld kenbaar van het kwaad verlost.

Ik ben het er helemaal mee eens dat de Twin Towers er niet in zullen komen, maar toch wil ik even reageren op deze post. Minstens 100 mensen afmaken, of het nou joden of duitsers zijn, gebeurt namelijk ongelofelijk veel in vrijwel alle shooters. Natuurlijk is dat van de joden vele malen erger vanwege de ideeën die erachter zitten, maar in vrijwel alle (beetje interessante) games wordt vermoord. In principe maakt het weinig uit of je in GTA nou gangleden afschiet of joden. Het is beiden zonder echte reden, maar de games zullen echt wel verkopen. Als een maffioos een game zou maken waarin je (o.a.) joden af moest knallen, weet ik zeker dat er mensen zijn die dat gaan kopen. Mensen afmaken gebéurt gewoon in games.

Toch zullen de Twin Towers wel net iets gevoeliger liggen voor de Amerikanen zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

onschuldige mensen afschieten op straat in gta die nergens op gebaseerd zijn is minder erg dan specifiek het world trade center. en gangleden is net zo ze zijn nergens op gebaseerd. joden weer wel das een specifieke groep mensen. en due maffia of gang of hoe je het noemen wil die zijn dan wel op criminelen gericht maar die vormen niet allemaal samen een groep. maar onderlinge bendes. en die worden niet in gta gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...