Jump to content

9/11?


Dastard

Recommended Posts

Het is beiden zonder echte reden, maar de games zullen echt wel verkopen. Als een maffioos een game zou maken waarin je (o.a.) joden af moest knallen, weet ik zeker dat er mensen zijn die dat gaan kopen. Mensen afmaken gebéurt gewoon in games.

Toch zullen de Twin Towers wel net iets gevoeliger liggen voor de Amerikanen zelf.

wat dank je dat die WO2 games voor de Duitsers zijn?? die worden er ook aan herinnerd.. het maakt dus niet uit of het gevoelig is voor amerikanen. het gaat er meer om dat 9/11 nog bij iedereen in het hoofd gegrafeerd staat omdat iedereen het meegemaakt heeft.

Vindt dus niet dat het erin moet. zker niet omdat ik het zelf ook een emotionele gebeurtenis vind. en ik ben wss niet de enige die dat vindt ;)

Bewerkt: door klok
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dastard

    3

  • IV trailer

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

nog een bewijs dat gta IV geen kopie is van new york in de trailer kijk je vannuit een park naar de manathan bridge terwijl er helemaal geen park naast ligt heb ik ondekt in google earth hoeveel fans zweeven er wel niet boven new york met google earth.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...