Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb besloten om ook maar eens voor GTA SA:MP te gaan, maar nu heb ik eventjes gezocht naar download links en die heb ik gevonden. Nu heb ik WinRar, ik heb alles geëxtract en dan krijg ik deze mapjes: Maar nu heb ik in een ander topic gelezen dat je een Setup.exe moet krijgen (in ieder geval dat geval om hem te installeren) maar die staat er bij mij nergens tussen... Nu kan het ook nog zijn dat ik hem van de verkeerde site af download, dat weet ik dus niet. Kan iemand mij hier misschien mee helpen? Mvg, Donwell Edit: Het is deze post waar ik het over had. Bewerkt: 25 mei 2007 door Donwell Reageren
Azer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Je hebt de server gedownload in plaats van de client, download van de client vind je hier. Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ah, dat verklaart al een hoop! Bedankt voor de Client-versie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.