Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen van GTAforum,

En dit zijn mijn vragen

• Waar kan ik een Tutorial vinden over Vector signature's
  • Weet iemand een goede site voor PSers (Photoshoppers) waar je template's maakt etc...
  • Een tutorial over banners
  • Hoe je sommige plaatjes zo aanelkaar toevoegd voor om zo'n soort banner te maken dan zie je dus bijv.
    een plaatje van een spel met een ander spel zo verbonden en mooi afgewerkt dan zie je die lijnen niet.

Geplaatst:

En dit zijn mijn vragen

• Waar kan ik een Tutorial vinden over Vector signature's
  • Weet iemand een goede site voor PSers (Photoshoppers) waar je template's maakt etc...
  • Hoe je sommige plaatjes zo aanelkaar toevoegd voor om zo'n soort banner te maken dan zie je dus bijv.
    een plaatje van een spel met een ander spel zo verbonden en mooi afgewerkt dan zie je die lijnen niet.

Hey Muay Thai,

Alle tutorials kan je in dit topic vinden. Aangezien de link naar de enige vector signature tutorial het niet doet, zal ik even voor je verderkijken.

Vector signature 1

Vector Design

Indien je deze niet nodig hebt, kan je hier een tutorial aanvragen.

Ik weet niet wat je bedoelt met een PS'ers site, maar ik denk een forum of een tutorial database. Er zijn honderden gfx-fora, die je bijvoorbeeld kan vinden op Pixel 2 life.

Ook heb ik voor je gezocht naar een banner tutorial, met succes. Hieronder een paar leuke banner tutorials:

Forum banner

Advertisement banner

Blog banner

Met je laatste vraag weet ik niet precies wat je bedoelt, maar hopelijk heb je hier wat aan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

En dit zijn mijn vragen

• Waar kan ik een Tutorial vinden over Vector signature's?
    Pixel2Life is een enorm grote tutorial site met o.a. duizenden photoshop tutorials. Daarnaast ook nog tutorials voor allerlei andere programma's.
    Uiteraard, Pixel2Life website layouts, hier vind je allerlei tutorials over het designen van website layouts (templates) van beginners tot gevoorderden in allerlei stijlen.
    Pixel2Life websites banners and images, hier kan je allerlei tutorials vinden over website banners and images.
    Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, ik zal even snel een tutorial in elkaar zetten hiervoor en hier posten.

dumplaats_vd.jpg

Hier is mijn outcome:

dumplaats_outcome.jpg

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Gizz

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...