yvea0 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb gisteren de 10x draw distence mod gedownload. Toen ik gta starte, liep hij vast als ik op new game drukte. Wat kan ik ertegen doen? PS: kan iemand voor mij timecyc.dat uploaden? Danku Yvea Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Ik denk dat je de mod fout hebt geïnstalleerd, maar goed, dat weet ik allemaal niet... Heb je de Readme wel goed doorgelezen? Niet in het verkeerde mapje geplaatst?? Ik ben niet zo'n expert op mislukte mods... Maar ik heb wel voor jou de timecyc.dat, ik heb hem in de bijlagen gestopt. Succes verder! Edit: De Timecyc.dat kan om één of andere reden niet worden geupload, waarom weet ik niet... Ik zal hem eventjes met Rapidshare uploaden. Double-edit: Ik heb hem geupload, je kan hem hier downloaden: *KLIK* Bewerkt: 25 mei 2007 door Donwell Reageren
yvea0 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik denk dat je de mod fout hebt geïnstalleerd, maar goed, dat weet ik allemaal niet... Heb je de Readme wel goed doorgelezen? Niet in het verkeerde mapje geplaatst?? Ik ben niet zo'n expert op mislukte mods... Maar ik heb wel voor jou de timecyc.dat, ik heb hem in de bijlagen gestopt.Succes verder! Edit: De Timecyc.dat kan om één of andere reden niet worden geupload, waarom weet ik niet... Ik zal hem eventjes met Rapidshare uploaden. Double-edit: Ik heb hem geupload, je kan hem hier downloaden: *KLIK* Dankje Het is me gelukt maar er is nog 1 probleempje, ik heb hem opnieuw erin gezet. nu ging alles goed. maar... de draw distence gaat heel slecht, de grond flikkert, enzovoort. Ik weet niet hoe dit komt. Ik heb als grafische kaart: Nvidia Geforce8800 640 mb. ( deze heeft me heel veel geld gekost ) weet iemand hoe ik mijn grafische prestaties een beetje "opboost"? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) ligt aan je kaart jah je kan wel op sites zoeken voor opboosten maar ik gA DAAR VERDER NIET OVER HOOR Bewerkt: 25 mei 2007 door dikke moordenaar Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik denk dat je de mod fout hebt geïnstalleerd, maar goed, dat weet ik allemaal niet... Heb je de Readme wel goed doorgelezen? Niet in het verkeerde mapje geplaatst?? Ik ben niet zo'n expert op mislukte mods... Maar ik heb wel voor jou de timecyc.dat, ik heb hem in de bijlagen gestopt.Succes verder! Edit: De Timecyc.dat kan om één of andere reden niet worden geupload, waarom weet ik niet... Ik zal hem eventjes met Rapidshare uploaden. Double-edit: Ik heb hem geupload, je kan hem hier downloaden: *KLIK* Dankje Het is me gelukt maar er is nog 1 probleempje, ik heb hem opnieuw erin gezet. nu ging alles goed. maar... de draw distence gaat heel slecht, de grond flikkert, enzovoort. Ik weet niet hoe dit komt. Ik heb als grafische kaart: Nvidia Geforce8800 640 mb. ( deze heeft me heel veel geld gekost ) weet iemand hoe ik mijn grafische prestaties een beetje "opboost"? Het ligt niet aan je kaart maar aan de mod. Ik heb het zelf ook, ook al heb ik een nieuwe laptop, de grond flikkert gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.