iamyourghost Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hoe kan je voor gta vice city in het begin de originaile kleding wisselen voor andere kleding? ik heb het spel voor de pc en ps2 groetjes: iamyourghost Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Naarmate je het spel verder speelt, zul je over nieuwe kleding kunnen beschikken. Zo krijg je bijvoorbeeld na de missie 'The Party' een Soiree-outfit, die je op een bepaald punt kunt ophalen. Deze manier zul je zowel als op de PC als op de PS2 kunnen uitoefenen Er is ook nog een andere manier. Je zult dan skins moeten plaatsen in het mapje Skins, wat je kunt vinden in je VC Mapje. Hoe een skin te plaatsen? Op verschillende sites zul je skins aantreffen, deze kun je downloaden. Je zult dan een .bmp of een .jpeg bestand aantreffen, deze kun je dan plaatsen in het mapje Skins. Hoe een skin te gebruiken? Zodra je GTA: VC hebt opgestart moet je naar je opties gaan, en dan naar Skins Je zult nu al je toegevoegde skins aantreffen, inclusief de standaard skin. Selecteer nu één van de skins die je leuk vind, en ga naar de game. Tommy zal nu de geselecteerde kleding dragen. Deze manier zul je alleen op de PC kunnen doen Bewerkt: 25 mei 2007 door Donwell Reageren
iamyourghost Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Naarmate je het spel verder speelt, zul je over nieuwe kleding kunnen beschikken. Zo krijg je bijvoorbeeld na de missie 'The Party' een Soiree-outfit, die je op een bepaald punt kunt ophalen. Deze manier zul je zowel als op de PC als op de PS2 kunnen uitoefenen Er is ook nog een andere manier. Je zult dan skins moeten plaatsen in het mapje Skins, wat je kunt vinden in je VC Mapje. Hoe een skin te plaatsen? Op verschillende sites zul je skins aantreffen, deze kun je downloaden. Je zult dan een .bmp of een .jpeg bestand aantreffen, deze kun je dan plaatsen in het mapje Skins. Hoe een skin te gebruiken? Zodra je GTA: VC hebt opgestart moet je naar je opties gaan, en dan naar Skins Je zult nu al je toegevoegde skins aantreffen, inclusief de standaard skin. Selecteer nu één van de skins die je leuk vind, en ga naar de game. Tommy zal nu de geselecteerde kleding dragen. Deze manier zul je alleen op de PC kunnen doen welke mapje van vice city Reageren
K.O. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 waar je hemt hebt geïnstalleerd he. Volgens mij is dit standaard: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\skins Reageren
Donwell Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hij staat inderdaad meestal daar, tenzij je hem op een andere schijf hebt geïnstalleerd. Je zult hem dus gewoon vinden op *schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City en daarna voor de skins skins. Reageren
iamyourghost Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hij staat inderdaad meestal daar, tenzij je hem op een andere schijf hebt geïnstalleerd. Je zult hem dus gewoon vinden op *schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City en daarna voor de skins skins. ik zie die schijven niet Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hij staat inderdaad meestal daar, tenzij je hem op een andere schijf hebt geïnstalleerd. Je zult hem dus gewoon vinden op *schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City en daarna voor de skins skins. ik zie die schijven niet Dan kijk je vrees ik verkeerd. Je kan er via 'Start > Deze Computer' komen. Hier even een screenshot te verduidelijking: Reageren
iamyourghost Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Hij staat inderdaad meestal daar, tenzij je hem op een andere schijf hebt geïnstalleerd. Je zult hem dus gewoon vinden op *schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City en daarna voor de skins skins. ik zie die schijven niet Dan kijk je vrees ik verkeerd. Je kan er via 'Start > Deze Computer' komen. Hier even een screenshot te verduidelijking: dank je wel Matthijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.