nickjanssen1 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hallo, Dit is de mod van Miss. Liberty (Staue Of Liberty of Vrijheidsbeeld). Deze mod is zeer makkelijk te instaleren. Alles staat in de ReadMe File (Wel in het Engels en ook in het Duits!!) maar gelukkig is het makkelijk te doen. In de screenshot erbij zie je dat ik boven op het beeld sta. >>> Door Wazuup: Download verwijderd<<< >>> Door PatrickW: Lid verwijderd<<<
White Gold Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ziet er goed uit, maar is volgens mij niet van jouw. Hij is van een ene Odie en is gemaakt in 2002. Ook zit er gee NL ReadMe bij, dus weet ik zeker dat die niet van jouw is ^^ En volgens mij wordt dat hier niet getollereerd hier. Wel vette modificatie .
Puma Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Inderdaad: het is niet toegestaan mods te posten die je niet zelf gemaakt hebt of waar je geen toestemming voor hebt van de originele maker om het te modden. Je hebt het in dit geval niet zelf gemaakt, dus tenzij je toestemming hebt van de maker om het hier te posten mag je het hier posten, anders moet dit topic gesloten worden . Merry Christmas and a Happy New Year, Grtz Puma.
nickjanssen1 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Inderdaad: het is niet toegestaan mods te posten die je niet zelf gemaakt hebt of waar je geen toestemming voor hebt van de originele maker om het te modden.Je hebt het in dit geval niet zelf gemaakt, dus tenzij je toestemming hebt van de maker om het hier te posten mag je het hier posten, anders moet dit topic gesloten worden . Merry Christmas and a Happy New Year, Grtz Puma. Ja ik heb de toestemming van Odie, zolang ik maar niet de originele readme file verasnder, en de mod verander. K hoop dat dit genoeg info is ^^
Wazuup Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Het Texture en Modeling showroom is alleen voor eigen gemaakte modificaties. Het zou eventueel kunnen dat jij toestemming hebt om deze mod te publiceren, maar dat lijkt mij sterk want ODIE is overleden. Daar komt nog eens bij dat als iedereen zo'n topic zou openen het niet meer te volgen zou zijn. Slotje dus
Recommended Posts