Ice Banana Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hoi hoi, Ik zit met een klein probleempje,... Als je normaal een liedje oplegt via Windows media player zie je dat ook onder je MSN naam staan. maar bij mij niet .Vroeger ging dit Weet iemand waar ik dit terug kan instellen? IB Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hoi hoi,Ik zit met een klein probleempje,... Als je normaal een liedje oplegt via Windows media player zie je dat ook onder je MSN naam staan. maar bij mij niet .Vroeger ging dit Weet iemand waar ik dit terug kan instellen? IB Dat moet je bij je windows media player doen. Het gaat als volgt: Ga naar de opties > invoegtoepassingen > Catogorie: Achtergrond > Vink het vakje voor Muziek plug-in voor windows live messenger aan. Dan zou hij het moeten doen. Zie afbeelding. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Giz = Back! Bedankt man Btw: Waarom maken ze dat altijd zo moeilijk thanks again IB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.