Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik zou graag eens beat the cock willen spelen maar weet niet hoe het moet. Kan iemand me helpen.

(truus, de koffie was weer lekker)

Geplaatst:

Beat the Cock, ik noem het even BtC, is een marathon die zijn naam heeft te danken aan de organisator, Cluckin' Bell, ervan. Er zal ook een kip, of tenminste iemand die zich zo verkleed, meedoen die bij The Cluckin' Bell werkt. BtC is een Marathon die uit 2 verschillende etappes bestaat. Elk bestaan ze weer uit een aantal onderdelen. Zwemmen, rennen, fietsen. Je kunt ze doen nadat je 'Yay Ka-Boom-Boom' hebt gedaan en je kunt het vinden bij Santa Maria Beach of op het strand 'Fisher's Lagoon' in Palomino Creek. Je kunt hem alleen op een zaterdag of zondag doen, welke dag het is kun je zien met L1 of Tab. Weinig vet is een voordeel, dan kun je langer rennen en zemmen. Als je wint krijg je een geldbedrag van $10.000.

Even op WikiGTA gezocht: Klik

Geplaatst:

Voor je "beat the cock" start,kan je beter even gaan oefenen in een gym.

Vooral voor het loop onderdeel.

Voor het zwemmen kan je gewoon in de zee gaan oefenen.

In de Ganton gym hangt ook een advertentie.

Als je zeker wil zijn van je overwinning kan je altijd even een cheat gebruiken :puh:

maximum spieren

pc: buff me up

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...