L Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Hallo, er bestaat een code waarbij je met je auto tegen een andere auto aan kan rijden en waarbij die andere auto dan automatisch langzaam de lucht in gaat. Kan je dan ook nog op die auto komen die de lucht in gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Bestaat die code wel voor GTA Vice City Stories? Voor San Andreas bestaat die, maar ik weet niet zeker of die voor VCS bestaat. Maar moest die bestaan, dan kan je er waarschijnlijk op door met een helikopter er boven, naast te vliegen, en dan uit te stappen. Dan kan je op de auto landen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Bestaat die code wel voor GTA Vice City Stories? Voor San Andreas bestaat die, maar ik weet niet zeker of die voor VCS bestaat.Maar moest die bestaan, dan kan je er waarschijnlijk op door met een helikopter er boven, naast te vliegen, en dan uit te stappen. Dan kan je op de auto landen. Inderdaad die bestaat enkel in Sanandreas. Misschien kan je hem krijgen via Cheatdevice. Dan kan je vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Hey Leon-San Andreas, Ik weet even niet welke code je bedoelt, maar hier vind je alle codes die je met de Cheatdevice kan activeren. Omdat ik niet precies weet wat je bedoelt kan ik niet zeggen of hij er wel of niet bijstaat. Maar je kan ook een soort van vliegen met je auto zonder cheats, namelijk bunnyhoppen. Door de 'down' toets in te drukken zal je Taxi of Cabbie dan een klein sprongetje omhoog maken. Als je snelheid hoog is dan kan je grotere sprongen maken. Helaas kan je alleen van deze functie gebruik maken wanneer je de Taxi Driver missie hebt gehaald. Deze is niet echt heel moeilijk, maar het kost wel aardig wat tijd. Veel succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik dacht die code alleen voor GTA San Andreas was. Maar als je snel uit de wagen gaat meschien red je het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Bestaat die code wel voor GTA Vice City Stories? Voor San Andreas bestaat die, maar ik weet niet zeker of die voor VCS bestaat.Maar moest die bestaan, dan kan je er waarschijnlijk op door met een helikopter er boven, naast te vliegen, en dan uit te stappen. Dan kan je op de auto landen. Inderdaad die bestaat enkel in Sanandreas. Misschien kan je hem krijgen via Cheatdevice. Dan kan je vliegen. ik wis ook niet dat het kon in sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) edit verkeerd gelezen dacht dat cars can fly bedoeld werd half topic gelezen dus. Bewerkt: 18 juli 2007 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.