Mister.X Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 chek dit.... een screen die in de OPM stond.. http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...s/102097#anchor als je achter niko kijkt zie je 2 wc's staan op straat en er staat er 1 mannetje te plassen WC's Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Euh ik zie geen WC. Als je die man links bedoelt, die is niet aan het plassen denk ik. En rechts is het zo wazig dat je amper ziet of er een wc is of niet. Waar op de foto zie je iemand plassen? Of als je die blauwe kappen bedoelt bij nikkos rug, dat lijken meer op telefooncell's, een WC staat meestal niet missen op een drukke weg. Bewerkt: 25 mei 2007 door Gta-killer Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Lijkt me wel vet en realistich Reageren
Ice-T Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 dat zijn geen wc's maar telefooncels Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ja hallo is dit niet overdreven er staan toch geen wc's op de openbare weg!!! dat zijn telefooncellen. wie plaatst er nu wc's op de straat dit is zo stom dat Rock* dat zelfs niet in de game zou steken!!!! Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Maar als er toch WC's komen in GTA IV lijkt het me niet leuk. Als je bijv. Midden in een missie zit krijg je opeens de melding dat je naar de WC moet! Het is wel realistisch maar stom! Reageren
Wijst Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Het zijn geen wc's maar telefoons maar zou wel mooi zijn maar dan moet je niet zelf moeten plassen is niet echt leuk denk ik. Reageren
The GamerII Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hij plast maar in z'n broek. Onder een missie ga ik echt niet naar de WC Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Dat zijn de steunpilaren van die bovengrondse metro\trein. Volgens mij pist hij tegen die paal aan. Reageren
Markant Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hij plast maar in z'n broek. Onder een missie ga ik echt niet naar de WC Haha, wat ben jij gemeen :-) Maar je hebt gelijk, ik zou hetzelfde doen, wordt op den duur vreselijk irritant. Reageren
mad_ce Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ja hallo is dit niet overdreven er staan toch geen wc's op de openbare weg!!! dat zijn telefooncellen. wie plaatst er nu wc's op de straat dit is zo stom dat Rock* dat zelfs niet in de game zou steken!!!! Wat zeg jij nu? In Gent (Belgie voor degene zonder enige geografische kennis ) staan er wel blokken wc's langs straten waar er veel cafés zijn (Overpoortstraat en dergelijke). Zo verhinderd men wildplassen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Volgens mij hebben jullie gelijk... Het word een beetje sims's achtig... idd plas maar in je broek! Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Joepie, WC's Ik hoop echt dat ze het erin zetten, dan wordt het de game van het jaar . Moet echt wel vet zijn met WC's (Niet dus...) Reageren
Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Zijnd at geen toiletten van bouwmannen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.