Jump to content

WC in GTAIV?


Mister.X

Recommended Posts

ja hallo is dit niet overdreven er staan toch geen wc's op de openbare weg!!! dat zijn telefooncellen. wie plaatst er nu wc's op de straat dit is zo stom dat Rock* dat zelfs niet in de game zou steken!!!! :duh::ch:

Wat zeg jij nu? In Gent (Belgie voor degene zonder enige geografische kennis :schater:) staan er wel blokken wc's langs straten waar er veel cafés zijn (Overpoortstraat en dergelijke). Zo verhinderd men wildplassen.

ja maar dat zijn wc's in zo van die kotjes, op die afbeelding waren dat precies open toiletten of niet? :?:{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    4

  • SNIPER44

    2

  • Scarface92

    2

  • DonLeone

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zal wel leuk zijn als je naar de WC kan gaan,maar niet dat je steeds zo'n melding krijgt dat je moet gaan zeiken :duh: .In Bully kan je naar de WC gaan waneer je wil en bij dat spel krijg je ook geen melding van je moet naar de WC.

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn zoals al gezegd gewoon steunpilaren voor de brug, aan de andere kant van de weg is dit duidelijk te zien. Overigens lijkt het me wel leuk als het er in zit dat mensen naar de plee moeten (jij als speler niet, das irri) en dat je dan bijvoorbeeld een kroeg binnenwandelt en iemand op de plee aan zijn einde brengt! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat het gewoon een wildplasser is

mischien dat als je over straat loopt en man tegen de bosjes aan ziet plassen

maar hoop niet dat er wc in komen

Bewerkt: door gta sjoerd
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het een telefooncel want je ziet een zonder koepel en ik heb ook bewijs gevonden dat het geen wc is. want als je goed kijkt dan zie je dat het opject de grond helemaal niet raakt maar hangt.

informatie plaatje: op de plek waar de rode lijn door zou moeten lopen daar houd het op(voor de noobs: de rode lijn heb ik er zelf in gezet) enne het zijn zeker geen steunpilaren die blauwe dingen

mog van de pc niet bmp versie gebruiken dus hier de gif versie

edit: voetstukken klinken best logisch ik ben overtuigt het zijn voetstukken van steunpilaren maar dan ik had de andere kant v.d. straat niet gezien daar lopen ze wel door maar in dat geval zo die gast met zijn benen in de grond staan lijkt wel raar perspectief

post-66211-1180205324.gif

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het een telefooncel want je ziet een zonder koepel en ik heb ook bewijs gevonden dat het geen wc is. want als je goed kijkt dan zie je dat het opject de grond helemaal niet raakt maar hangt.

informatie plaatje: op de plek waar de rode lijn door zou moeten lopen daar houd het op(voor de noobs: de rode lijn heb ik er zelf in gezet) enne het zijn zeker geen steunpilaren die blauwe dingen

mog van de pc niet bmp versie gebruiken dus hier de gif versie

het zijn zeker wel steunpilaren, die blauwe dingen, kijk eens aan de andere kant van de weg, en kijk eens aan d ebovenkant ervan, daar steken duidelijk pilaren uit en daaroverheen loopt een brug.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou opzich leuk zijn maar dan moet het geen verplichting worden zoals het eten en trainen bij SA.

Maar je kan wel alles van zo'n wazige screen maken wat op de achtergrond zit dus dat het openbare wc's zijn betwijfel ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou opzich leuk zijn maar dan moet het geen verplichting worden zoals het eten en trainen bij SA.

Maar je kan wel alles van zo'n wazige screen maken wat op de achtergrond zit dus dat het openbare wc's zijn betwijfel ik.

aha zou wel leuk zijn , maar geen verplichting nee , als dat wel zo was lijkt me dat ( *** )

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me logish dat het geen wc-hokjes/telefooncellen zijn, want die zouden ze toch nooit zooooo veel plaatsten in 1 straat?? da slaat nergens op. Ik hoop ook niet dat je naar de wc moet, want het blijft natuurlijk gewoon een actie spel, geen simulatie spel. sommige mensen gaan het vergelijken met de sims, omdat er gezegt is dat het realistischer wordt. naar de wc gaan is niet iets voor gta vindt ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het zijn geen toiletten of telefooncellen of iets in die richting. Als je goed kijkt naar de blauwe dingen aan de rechterkant van de weg zul je zien dat het de voetstukken zijn van de steunpilaren van die treinbaan.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het een telefooncel want je ziet een zonder koepel en ik heb ook bewijs gevonden dat het geen wc is. want als je goed kijkt dan zie je dat het opject de grond helemaal niet raakt maar hangt.

informatie plaatje: op de plek waar de rode lijn door zou moeten lopen daar houd het op(voor de noobs: de rode lijn heb ik er zelf in gezet) enne het zijn zeker geen steunpilaren die blauwe dingen

mog van de pc niet bmp versie gebruiken dus hier de gif versie

het zijn zeker wel steunpilaren, die blauwe dingen, kijk eens aan de andere kant van de weg, en kijk eens aan d ebovenkant ervan, daar steken duidelijk pilaren uit en daaroverheen loopt een brug.

Het zijn volgens mij ook steunpilaren. Want als je goed kijkt zie je onder die 'blauwe dingen' nog een wit gedeelde wat de grond raakt. Dus het zijn gewoon steunpilaren. Een telefooncel ziet er toch wel wat anders uit. En die wc's staan meestal bij een een plaats waar gebouwen gebouwd wordt. En ik zie dat op de foto nergens.

Ik hoop dat je niet naar de wc moet. Het moet geen sims worden hè!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...