Certified Gangsta Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 joh hoe kom je er in godsnaam bij? en hoe kun je dáár nou zo enthousiast over zijn??? Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 De blauwe dingen worden dus bedoelt? Dit zijn geen WC's en ook geen telefooncellen. Kijk eens aan de rechterkant van de afbeelding waar de "WC's" ook staan. Dit zijn gewoon omheiningen van de steunpilaren van het metrospoor, zodat niemar er op gaat klimmen. Bovendien zou het wel eens kunnen dat die dingen onder stroom staan, en dat ze daarom afgeschermd zijn. (Lijkt me onwaarschijnlijk overigens.) Die persoon die "er tegenaan plast" loop er naartoe. Als dit al gezegd is hier, sorry. Ik heb niet de eerste 2 pagina's doorgelezen ben ik bang. :$ Reageren
Marsmello Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 nee het is zeker geen WC, ik vindt het eerder op de steunpiralen lijken. dus geen WC maar steunpiralen Reageren
Shorty_D Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Zoeits zoals bij Duke Nukem 3D van vroeger. Kon je ook altijd ff pissen.Dat zou wel een fun option zijn. Maar zoals ik eerder al zei. De fun factor gaat eraf als dit verplicht word zoals in Sims. Reageren
-ScOrp1 Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 haha, maar ik zie geen WC als je goed kijk zie je dat dat BLAUWE ding wat jij denk dat het een WC is dat tie aan de Spoorbrug is vastgebonden dus het is een soort muur voor de brug. dus ik denk dat je het verkeerd zie maar het zou wel leuk zijn W.C in GTA IV -ScOrp1 Reageren
profile Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Dat zijn de steunpilaren van die bovengrondse metro\trein. Volgens mij pist hij tegen die paal aan. Ja inderdaad.Aan de overkant staan die ook . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.