Jump to content

WC in GTAIV?


Mister.X

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    4

  • SNIPER44

    2

  • Scarface92

    2

  • DonLeone

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De blauwe dingen worden dus bedoelt?

Dit zijn geen WC's en ook geen telefooncellen. Kijk eens aan de rechterkant van de afbeelding waar de "WC's" ook staan. Dit zijn gewoon omheiningen van de steunpilaren van het metrospoor, zodat niemar er op gaat klimmen. Bovendien zou het wel eens kunnen dat die dingen onder stroom staan, en dat ze daarom afgeschermd zijn. (Lijkt me onwaarschijnlijk overigens.) Die persoon die "er tegenaan plast" loop er naartoe. :duh:

Als dit al gezegd is hier, sorry. Ik heb niet de eerste 2 pagina's doorgelezen ben ik bang. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Zoeits zoals bij Duke Nukem 3D van vroeger. Kon je ook altijd ff pissen.Dat zou wel een fun option zijn. Maar zoals ik eerder al zei. De fun factor gaat eraf als dit verplicht word zoals in Sims.

Link to comment
Delen op andere websites

haha, maar ik zie geen WC als je goed kijk zie je dat dat BLAUWE ding wat jij denk dat het een WC is dat tie aan de Spoorbrug is vastgebonden dus het is een soort muur voor de brug. dus ik denk dat je het verkeerd zie maar het zou wel leuk zijn W.C in GTA IV

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...