Jump to content

Tips om beter te worden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb sinds kort een Xbox 360 en begin steeds meer van shooters te houden. Nu heb ik laatst Quake 4 gekocht en het is een superspel. Maar het probleem is dat ik online heel slecht ben en bijna altijd ingemaakt wordt. De singleplayer gaat me redelijk goed af en lukt allemaal wel maar de multiplayer gaat echt niet. Als ik een potje speel wordt ik steeds maar doodgeschoten voordat ik de kans krijg iemand anders af te knallen. Wie heeft tips om minder geraakt te worden, beter en sneller te richten en om te overleven? Verder zijn alle tips welkom.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

mja, vergeet ook niet dat de AI van de bots voor singleplayer echt aan de grond ligt als jij vergelijkt met de levende menselijke AI

dus bedoel ik ermee dat de online gamers veeel meer ervaring, meer beter, meer gevaarlijkerder dan de hersenloze bots van in de singleplayer

Geplaatst:
Dat weet ik en daarom wil ik graag tips om beter te worden.

Gratz,

Boris H.

Oefen dan hé dat doet iedereen om beter te worden online. Tuurlijk ben je in het begin noob, wat dacht je dan?

Geplaatst: (bewerkt)
Dat weet ik en daarom wil ik graag tips om beter te worden.

Gratz,

Boris H.

1.Gebruik grenades

2. Gan naar een safe spot met desnoods een sniper

3. Spring om minder geraakt te worden

4. Oefen veel,dan heb je veel ervaring

5. Probeer in een minder profesionele server te spelen,dan kan je desnoods wat oefenen op andere newbs.

6. (optioneel) Wordt niet boos en ga niet schreeuwen door je mic.

Wel,speel gewoon de game,in dit geval Quake veel. Als je veel speelt ontdek je misshien betere tactieken om de vijand(en) (hersenloze dude's dus :puh:) vol lood te proppen. Train met een vriend? of probeer in een "Team Deatmatch" game je skills te trainen...Je moet ergens starten :puh:. Ik wens je veel geluk met Quake :engel:

Btw: Train je reflexen,dan wordt je minder direct doodgeschoten. Probeer ook headshots.

En raak niet in paniek! je bent toch geen newbie mietje?!

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Misschien nog een andere tip. Spectate gewoon iemand waarvan je vindt dat hij/zij goed bezig is. Je zit bijvoorbeeld in een server en komt iemand tegen die erg goed is. Stop het spel, en spectate hem. Zo kun je zien wat onder andere zijn tactiek en manier van spelen is. Je kan deze dan weer toepassen als jij speelt.

Maar goed, de overige tips zijn hierboven al genoemd. In het begin moet je altijd even wennen en er zijn altijd wel mensen die beter zijn dan jou, maak je daar dus niet druk over. Het is gewoon oefenen en vaak spelen, dan komen die skills vanzelf.

Geplaatst:

Bedank voor de tips! Ik zal er zeker wat aan hebben! En een andere server gaat niet want op de X360 met Quake 4 join je gewoon een match. Het probleem met quake 4 is eigenlijk dat je tegen elke willekeurige online gamer dan ook kunt komen te staan. Van mensen die al 5 jaar shooters spelen en superskills hebben win ik natuurlijk nooit. Ik las net in een preview dat de makers van Halo 3 daar iets op bedacht hebben; in de game zit een ranking systeem en in het online gebeuren worden mensen met ongeveer dezelfde rank tegenover elkaar gezet. Dus beginners tegen beginners en professionals tegen professionals. Op die manier is het ook voor beginners leuk. :)

Heel erg bedankt allemaal!

Boris H.

Geplaatst:

Sorry voor deze afgezaagte maar: Oefening baart kunst. Er zijn echt geen tips om beter te worden. Dergelijke ervaringen doe je zelf op.

Ik vind het raar dat je zegt dat je er ook echt wat aan had want het is theorie nu moet je ze in de praktijk brengen.

Geplaatst:

zoals bovenstaand al gezegd, je moet veel spelen om het te kunnen. Maar, ik heb nog wel wat tips, die ik zelf vooral gebruik bij medal of honor: allied assault.

Tip 1: Kijk overdreven veel in je rug

Tip 2: Kijk erg veel om kleine hoekjes, waar iemand omheen kan zitten. Mogelijke campplaatsen moet je altijd prefireren (prefire=schieten voordat je iemand ziet)

Tip 3: Neem, hoe je speelstijl is, het best geschikte wapen, bevoorbeeld een wat sneller schietend licht wapen, of een iets langzamer schietend snel wapen.(neem in close combat mappen nooit snipers e.d.)

Tip 4: gwoon verslaafd raken zodat je beter wordt.

Geplaatst:
Bedank voor de tips! Ik zal er zeker wat aan hebben! En een andere server gaat niet want op de X360 met Quake 4 join je gewoon een match. Het probleem met quake 4 is eigenlijk dat je tegen elke willekeurige online gamer dan ook kunt komen te staan. Van mensen die al 5 jaar shooters spelen en superskills hebben win ik natuurlijk nooit. Ik las net in een preview dat de makers van Halo 3 daar iets op bedacht hebben; in de game zit een ranking systeem en in het online gebeuren worden mensen met ongeveer dezelfde rank tegenover elkaar gezet. Dus beginners tegen beginners en professionals tegen professionals. Op die manier is het ook voor beginners leuk. :)

Heel erg bedankt allemaal!

Boris H.

Dat maakt opzich niet zoveel uit want als je een hoge/ de hoogste rank hebt behaald (Dan heb je ondertussen als het goed is al heel wat skills opgebouwd) Begin je uit verveling gewoon op nieuw, en own je al die noeps weer ^^,

Geplaatst:

Nog een tip, liggen geeft de beste accuracy / gerichtheid, liggend gaat je wapen minder omhoog, probeer ook beetje in het donker te blijven helpt ook veel..

Het zijn weinig tips maar ze werken wel. :clown:

Geplaatst:

Speel anders de single player op een iets moeilijker niveau en doe dat daar wordt je ook beter van :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...