Jump to content

CSI in GTA IV


Ice-T

Recommended Posts

vroeger had je een moord gepleegt en kawm je er gewoon mee weg.

ik vind nu dat er een soort CSI team je moet achtervoglgen een paar dagen na de Moord.

een lichte Moord: 1 of 2 sterren

een massamoord: 5 of 6 sterren

dit maakt het ook wel realistisch.

en ook nog dat als je busted bent dat de agent dan zegt:

"you have the right to remain silcence , anything you may say will or may be used against you(, blablabla...)"

en dat je over een paar dagen dan voor de rechtbank moet verschijnen en een rechtszaak moet voeren.

zeer realistisch.

zeg maar wat vindt je ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    2

  • Clowntje_93

    2

  • mad_ce

    2

  • Ice-T

    2

vroeger had je een moord gepleegt en kawm je er gewoon mee weg.

ik vind nu dat er een soort CSI team je moet achtervoglgen een paar dagen na de Moord.

een lichte Moord: 1 of 2 sterren

een massamoord: 5 of 6 sterren

dit maakt het ook wel realistisch.

en ook nog dat als je busted bent dat de agent dan zegt:

"you have the right to remain silcence , anything you may say will or may be used against you(, blablabla...)"

en dat je over een paar dagen dan voor de rechtbank moet verschijnen en een rechtszaak moet voeren.

zeer realistisch.

zeg maar wat vindt je ervan?

Dat lijkt me saai...

Als je word opgepakt in GTA IV moet je gewoon een paar dagen in een cel zitten.

En al heb je een grote aanslag gepleegt dan een paar maanden.

Link to comment
Delen op andere websites

neen dit is stom! wat TE realistish als je dan een paar dagen in de cel zou zitten wat ga je dan doen in die dagen??

daaraan al aan gedacht?? en dan die rechtbank, ok dat mss nog wel maar dat mag dan ook weer niet te lang duren.

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

neen dit is stom! wat TE realistish als je dan een paar dagen in de cel zou zitten wat ga je dan doen in die dagen??

daaraan al aan gedacht?? en dan die rechtbank, ok dat mss nog wel maar dat mag dan ook weer niet te lang duren.

:duh:

Opzich zou het wel geinig zijn om in de snizzle te zitten. Gewoon een paar minuten voor iets ergs, dat je dan achter de tralies zit en bijvoorbeeld kunt sporten daar en wat minigames om een beetje geld te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook overdrijven met realisme hoor!

Sommige mensen zijn zo realisme-geil dat ze er niet meer aan denken dat je daarmee het spel wel minder leuk maakt. Van mij mag het echt zo blijven, alleen de graphics mogen realistisch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me grappig als je de gevangenis in moet, dat je dan daaruit kan ontsnappen zoals in Prison Break :puh:

ja een keer is het leuk ja maar als je telkes moe uitbreke als je gepakt word dan gaat het op den duur snel vervele

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...