Jump to content

CSI in GTA IV


Ice-T

Recommended Posts

Lijkt me grappig als je de gevangenis in moet, dat je dan daaruit kan ontsnappen zoals in Prison Break :puh:

Alsof ze dit zouden doen. Het zou wel leuk zijn dat je in een missie moet ontsnappen uit een gevangenis, maar niet heel de tijd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    2

  • Clowntje_93

    2

  • mad_ce

    2

  • Ice-T

    2

vroeger had je een moord gepleegt en kawm je er gewoon mee weg.

ik vind nu dat er een soort CSI team je moet achtervoglgen een paar dagen na de Moord.

een lichte Moord: 1 of 2 sterren

een massamoord: 5 of 6 sterren

dit maakt het ook wel realistisch.

en ook nog dat als je busted bent dat de agent dan zegt:

"you have the right to remain silcence , anything you may say will or may be used against you(, blablabla...)"

en dat je over een paar dagen dan voor de rechtbank moet verschijnen en een rechtszaak moet voeren.

zeer realistisch.

zeg maar wat vindt je ervan?

Het lijkt me stug dat R* Dat zou maken. Ze maken wel misschien CSI maar daavan een andere Team die anders heet.

Ik zou het gewoon laten bij Politie, Daarna S.W.A.T en daarna Leger.

En van die rechtbank lijkt me ook saai. Maar ja het zou kunnen natuurlijk ik bedoel we weten nog helemaal niks van GTAIV alleen dat je de hoofrolspeler bent die heet niko of zoeits.

Ik zal maar afwachten.

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

spijtig want zou echt realisme erin brengen

Jah, maar realisme is dom. Je wilt ook geen spel waar je levensechte mensen ziet (dus TV-kwaliteit).

Ehm.. jawel, ik wil zeker wel een fotorealistische game...

Link to comment
Delen op andere websites

spijtig want zou echt realisme erin brengen

Jah, maar realisme is dom. Je wilt ook geen spel waar je levensechte mensen ziet (dus TV-kwaliteit).

Ehm.. jawel, ik wil zeker wel een fotorealistische game...

Echt waar? Dan ben je denk ik de enigste hoor, daar is echt niks aan. Dan heb je ook niet meer het gevoel dat je een game zit te spelen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat van die rechtbank lijkt me niks aan, maar in de gevangenis is wel vet. ontsnappen enzo. beetje niksen, slapen, omkopen, afpersen, sporten, dealen, vrienden maken, vijande maken. en als je daar geen zin in hebt kan je toch gewoon loaden? :klap:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt waar? Dan ben je denk ik de enigste hoor, daar is echt niks aan. Dan heb je ook niet meer het gevoel dat je een game zit te spelen. :duh:

Is er ooit dan al een spel uitgekomen dat zulke mooie graphics bevat dat het net lijkt alsof je in de realiteit rondloopt? Volgens mij niet, dus wanneer je zo'n spel zou spelen zou je pas kunnen oordelen of het mooi is of niet.

Overigens vind ik het een zeer goed idee als er wat meer realisme in de GTA-serie kwam. Kijk, het moet het speelplezier uiteraard niet bederven, wat het uiteraard wel gaat doen als je een hele tijd celstraf uit moet gaan zitten enzovoort, maar het gehele proces wat de politie aflegt om criminelen op te pakken zou wel in het spel gestoken kunnen worden. Desnoods wordt er een filmpje getoond wanneer je gearresteerd bent. In ieder geval moet er wel meer realisme komen bij de politie- en ziekenhuis-zaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Of dat je in het spel zie dat mensen worden opgepakt door de politie waarbij de politie handboeien omdoet bij die crimineel dan. En dat ze de weg tijdelijk afzetten, omdat ze paar criminelen hebben opgepakt. En het lijkt me leuk als je ziet dat mensen plotseling iets krijgen op straat? dat iemand wordt neegestoken en dat de voorbijganger op een mobieltje een ziekenhuis belt met spoed. waarbij je enkle sec later een ambulance zie aankomen zodat de slachtoffer in de ambulance wordt gelegdt en weg wordt vervoerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als je wordt opgepakt, dat je dan in een cel spawnt, waarvan de deur open is gemaakt, zodat je mooi naar de uitgang kan wandelen, maar dat je een paar dagen met Heat Level 2 moet rondlopen is niks, hetzelfde geld voor een rechtbank.

Je kan ook té ver gaan met realiteit...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...