Jump to content

CSI in GTA IV


Ice-T

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrGrandtheftauto

    2

  • Clowntje_93

    2

  • mad_ce

    2

  • Ice-T

    2

stel je voor zo realistisch dat je je enkel breekt en de rest van de game mank loopt. of dat je te wild bent met de versnelling (achteruit vooruit) en dat de moter afslaat in een ontsnappings-scene. de politie die je de rest van de game aanhoud voor te hard rijden. ik denk dat ik zo wel genoeg voorbeelden heb gegeven dat te veel realisme niet goed is voor een game. stel je voor dat mensen zeggen o nee bah niet dat spel daarin kan je niet eens lekker scheuren

Link to comment
Delen op andere websites

khoop dat er in het begin een CSI-team is waardoor je eik gedwongen wordt om geen misdaad te plegen, maar dat je dan met je eerste missie een bom moet plaatsen in het CSI gebouw :D

dan is het realistisch en blijft het ook leuk, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

vroeger had je een moord gepleegt en kawm je er gewoon mee weg.

ik vind nu dat er een soort CSI team je moet achtervoglgen een paar dagen na de Moord.

een lichte Moord: 1 of 2 sterren

een massamoord: 5 of 6 sterren

dit maakt het ook wel realistisch.

en ook nog dat als je busted bent dat de agent dan zegt:

"you have the right to remain silcence , anything you may say will or may be used against you(, blablabla...)"

en dat je over een paar dagen dan voor de rechtbank moet verschijnen en een rechtszaak moet voeren.

zeer realistisch.

zeg maar wat vindt je ervan?

1 kant wel echter andere kant kan je dan wel minder mensen vermoorden en ben je sneller dood dan normaal , en dat zou weer balen zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

stel je voor zo realistisch dat je je enkel breekt en de rest van de game mank loopt. of dat je te wild bent met de versnelling (achteruit vooruit) en dat de moter afslaat in een ontsnappings-scene. de politie die je de rest van de game aanhoud voor te hard rijden. ik denk dat ik zo wel genoeg voorbeelden heb gegeven dat te veel realisme niet goed is voor een game. stel je voor dat mensen zeggen o nee bah niet dat spel daarin kan je niet eens lekker scheuren

Het zou wel leuk zijn een keer zo'n soort spel maar dan moet je ook ALLES realistisch maken en niet een paar dingen wel en een paar dingen niet. En dat krijg je toch niet voor elkaar. Want Driver heeft wel van die verkeersovertredingsregels, maar als je daar 1x op de handrem drukt beukt de politie je hele wagen in elkaar. (???)

Of als je een ietsiepietsie door rood rijdt. Het zal je gebeuren als huisvrouwtje.

Link to comment
Delen op andere websites

nouja boetes lijken me wel leuk

maar dat lichte moord 2 sterren vind ik niet leuk bijv: je srlaat perongeluk iemand dood :S

dan komt eer al gelijk 2 sterren ofzo is toch lijp?

Link to comment
Delen op andere websites

vroeger had je een moord gepleegt en kawm je er gewoon mee weg.

ik vind nu dat er een soort CSI team je moet achtervoglgen een paar dagen na de Moord.

een lichte Moord: 1 of 2 sterren

een massamoord: 5 of 6 sterren

dit maakt het ook wel realistisch.

en ook nog dat als je busted bent dat de agent dan zegt:

"you have the right to remain silcence , anything you may say will or may be used against you(, blablabla...)"

en dat je over een paar dagen dan voor de rechtbank moet verschijnen en een rechtszaak moet voeren.

zeer realistisch.

zeg maar wat vindt je ervan?

Wel realistisch maar het lijkt me maar irritant dat als ik 20 mensen heb gedood dat het leger achter me aankomt. Nee, doe maar geen CSI. Ik hoef niet 100 keer de bak in.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...