Jump to content

Beste Huis tuin en keuken OS

Recommended Posts

Geplaatst:
Dus ik heb een AMD Sempron processor en een Nvidia chipset en wel 512 mb geheugen..

dus ik kan de Mac besturing systeem wel vergeten op mijn PC :cry:

En dan moet je ook nog een speciale editie hebben (bv. JAS) die je niet kunt kopen en het is dan een Hakintosh.

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ifc3

25

• wizkid4590

21

• Ewoud

7

• S-te-Fan

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Hier kan je alle games vinden die native op Mac OS X draaien... De rest kan via CrossOver en als dat nog niet genoeg is kan je altijd nog BootCamp installeren ;)

>>> Door Preddy: 58.gif Illegaal gezever willen we hier niet zien<<<

De informatie die ik gaf was legaal zoals ik al zij kon ik niet meer vertellen want dan werd het illigaal.... daarom zij ik ook niet meer :bonk: maargoed ik zeg alleen dit: Google is your frend!

Bewerkt: door wizkid4590

Ik heb Mac op een SSE geboot...

En Mac os X gebruikt maar 0,5% van PC/Mac en Windows 25%.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Hier kan je alle games vinden die native op Mac OS X draaien... De rest kan via CrossOver en als dat nog niet genoeg is kan je altijd nog BootCamp installeren ;)

>>> Door Preddy: 58.gif Illegaal gezever willen we hier niet zien<<<

Ik heb ook die DVD, maar jammer dat MAC OS X zo'n brakke hardware ondersteuning heeft (geen Via SATA, geen Jmicron etc).

Aub ff uitleg hoe je dat op jou sse hebt gekregen want ik heb een kernel panic op sse :puh: en windows is 25% maar haalt er in taakbeheer standaard 10 af...

Edit: @ifc3: heb je het nu over osx86 of over de gewone osx?

Bewerkt: door wizkid4590
Geplaatst:
Aub ff uitleg hoe je dat op jou sse hebt gekregen want ik heb een kernel panic op sse :puh: en windows is 25% maar haalt er in taakbeheer standaard 10 af...

Edit: @ifc3: heb je het nu over osx86 of over de gewone osx?

De JAs editie.

Geplaatst:

Ok dan heb je gelijk... Je kan beter een echte mac kopen als je osx wil wat de kans is ongeveer 1 op de 2 dat je osx volledig werkent op je pc krijg. Ik heb geluk ik heb hem draaien en alles is snel (zelfs sneller dan xp) en alles is ondersteunt...

Ok dan heb je gelijk... Je kan beter een echte mac kopen als je osx wil wat de kans is ongeveer 1 op de 2 dat je osx volledig werkent op je pc krijg. Ik heb geluk ik heb hem draaien en alles is snel (zelfs sneller dan xp) en alles is ondersteunt...

De bedrijfspc is volledig ondersteund volgens die ene lijst op ik geloof osx86, maar daar mag ik weer niet aankomen :duh:, maar ik denk dat ik eens zo'n pc ga kopen en als er geen Mac OS X op kan gewoon weer verkopen ofzo.

EDIT: Ubuntu is ook sneller dan Windows XP, en alles werkt ook :D:D EN

Met Crossover kun je eingelijk geen spelletjes doen, daarvoor heb je bij Linux Cedega nodig van Transgaming.

Bewerkt: door ifc3
Geplaatst:

Ik heb zelf net sinds een maand een MacBook. Vind 't erg fijn, idd geen last van virussen. De gewone pc gebruik ik nog wel 't meeste want daar kan ik tenminste games op spelen :puh:

OS X is wel erg makkelijk, alleen een beetje logisch nadenken. Hoe installeer je een programma: zet in de map "programma's". Hoe verwijder je iets (documenten/programa's): sleep het naar de prullenbak. enz.

Geplaatst:
Ik heb zelf net sinds een maand een MacBook. Vind 't erg fijn, idd geen last van virussen. De gewone pc gebruik ik nog wel 't meeste want daar kan ik tenminste games op spelen :puh:

OS X is wel erg makkelijk, alleen een beetje logisch nadenken. Hoe installeer je een programma: zet in de map "programma's". Hoe verwijder je iets (documenten/programa's): sleep het naar de prullenbak. enz.

En bij ubuntu werkt het zo:

Iets installeren?

Druk op software installeren, kies je programma uit de lijst en druk op toepassen (bij die mac moet je hem toch nog eerst vinden?).

Hoe uninstallen (programma) unvinken en op toepassen drukken. Deleten? Gewoon delete indrukken.

En je hebt idd. bij niet-windows geen last van virussen, en ze praten elkaar nogal tegen in de reclame.

Geplaatst:
Dat is een goede keus, en als je het anders bekijkt: MS brengt tientallen verschillende versies op de markt, van Max OS X is er maar eentje, en Vista Ultimate kost 500 euro, OS X kost 150...

Microsoft Windows Vista Ultimate NL OEM 1 pack, 32-bits € 153,95

Verklaring A.U.B.?

Hij bedoeld de retail versie. Niet de OEM versie.

http://tweakers.net/pricewatch/150772/Micr...l)-prijzen.html

Geplaatst:
Dat is een goede keus, en als je het anders bekijkt: MS brengt tientallen verschillende versies op de markt, van Max OS X is er maar eentje, en Vista Ultimate kost 500 euro, OS X kost 150...

Verklaring A.U.B.?

Er is toch bijna geen verschil tussen de Windows OEM versie en die 150 euro macOSx?

Verklaring A.U.B.?

Er is toch bijna geen verschil tussen de Windows OEM versie en die 150 euro macOSx?

Bij OEM moet je een complete PC erbij kopen. Retail is losse verkoop.

@Hieronder, zonder licentiecode.. ^_^

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...