Jump to content

hemellen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik bij die gym zaal in los santos op stijg dan kom ik op een even moment op een heel heel heel grote grijze vlakte. maar waar is die hemel dan dat is toch niet dat. ze zeiden tegen mij dat er gebouwtjes zijn ik zag enkel een rood vakje waar je in moet gaan staan en twee mensen meer niet en als ik in dat vakje ga staan dan gebeurd er niks waar moet ik dan heen? heeft iemand een antwoord? zet het a.u.b. op het forum onder deze rubriek

alvast dankjewel

groetjes nickemans21

Bewerkt: door nickemans21
Geplaatst:

Volgens mij zit je wel goed hoor, een hemel is van boven pikzwart en meer naar de bodem toe wordt het grijs. De interieuren, wat jij bedoelt met gebouwtjes, zweven er ergens boven de grijze grond dus je moet even zoeken. Met behulp van deze map kan je ongeveer de plaats vinden waar een dergelijke interieur te vinden is. Let wel dat om dit te bereiken je niet teveel verschil in vlieghoogte oploopt vanaf de Ganton Gym interieur, anders kan het nog wel eens lastig worden om ze te vinden.

Meer informatie over die Interieurs en hemelen vind je op deze pagina, ik raad je aan om dat eens te doen. Veel succes verder :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...