Jump to content

Corrupt Savegame :S

-=Carl-Johnson=-

Recommended Posts

Oi.

Ik heb sinds december Gta VCS en bevalt al die tijd heel goed, alleen nu deed ik hem vandaag weer in mijn psp, maar toen ik de savegame ging laden stond er Corrupted Savefile ofzo.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt

Mvg,

-=CarlJohnson=-

Delen op andere websites

Aww arme jongen :(

Een corrupted savegame bettekent letterlijk "Bederfde Savegame"

Jammer voor je maar je mag helemaal overnieuw beginnen,dit had ik ook van "Midnight Club 3 DE".

Verder kan ik je niet helpen,hopelijk zat je nog niet zo ver in de game :{ .

M.a.w: Je kan hier niets aan doen dan overnieuw beginnen. ik kan niet helemaal correct zijn,wacht nog ff met deleten tot er een wijs persoon aankomt :puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Delen op andere websites

Oke, bedankt.

Ik wist wel wat corrupted savefile betekende maar wist niet of het te herstellen was.

Zat nog niet heel ver, 36.3%..

Maar heb in ieder geval de savegame nog bewaard

Bedankt man :)

Delen op andere websites

Erg rot voor je, maar ik vrees ook dat hier niks aan te doen valt. Vergeet niet dat je ook een andere savegame kan downloaden, bij 'Downloads'. Misschien is deze 5% savegame een goed begin, al is het natuurlijk lang geen 36%. Indien je geen zin hebt om een aantal missies nog een keer te doen, dan kan je een savegame aanvraag doen. In ieder geval veel succes ermee ;)

Delen op andere websites

Ik had nog een andere savegame op me pc staan waarbij ik 35% was (had alle psp savegames ff op pc gezet voor ×××. :))

Bedankt iedereen :)

>>> Door SummerBase: Hier niet over praten, dat wordt niet ondersteund door Sony.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...