Jump to content

Sunshine

f'noord

Recommended Posts

Ik moet nog 1 auto met die ene missie van sunshine auto's en dat is de stretch.

maar hoe zite die eruit? :eten:

Dat is die limo die bij die villa die je hebt overgenome van diaz naaste de trappe staat de stretch. 8)

Delen op andere websites

Klik. Deze foto is genomen op Starfish Island, bij de Diaz' Mansion, na 'Rub Out' de Vercetti' Mansion. Dit is de enige vindplaats van de Stretch. Op deze pagina vind je een kaartje van die vindplaats. Ik zie de Stretch in ieder geval niet veel rijden, maar wellicht in een villa-wijk als op Starfish Island kun je het eens proberen. Bewerkt: door VWO-er
Delen op andere websites

Je zult zeker Starfish Island bedoelen, en geen Prawn Island. :puh:^_^

Je zult de Stretch inderdaad naast de Vercetti Estate vinden, zoals al is gezegd, maar rijdt verder niet rond in VC. In GTA: III en GTA: SA zul je hem echter wel regelmatig tegenkomen. Beetje jammer dat dit dus niet in GTA: VC is.

Delen op andere websites

Nog een toevoeging, de Stretch staat er niet altijd. Hij heeft een wisseling met een Grijze Admiral. Twee van de drie keer staat de Admiral er, en de andere keren de Stretch (of een andere wisseling, iig staat er ook wel eens een Admiral). Als de Admiral er staat moet je gewoon even een poosje wegblijven, het spel een paar keer opslaan, en nog een keer gaan, dan staat hij er waarschijnlijk wel.

Delen op andere websites

Nog een toevoeging, de Stretch staat er niet altijd. Hij heeft een wisseling met een Grijze Admiral. Twee van de drie keer staat de Admiral er, en de andere keren de Stretch (of een andere wisseling, iig staat er ook wel eens een Admiral). Als de Admiral er staat moet je gewoon even een poosje wegblijven, het spel een paar keer opslaan, en nog een keer gaan, dan staat hij er waarschijnlijk wel.

Als je naar Verceti Estate toe loopt, staat de stretch er altijd.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Delen op andere websites

hier staat ook nog wat informatie over the vercetti estate.

Enhier staat een fotootje van die mooie stretch en al zijn snufjes. :bier:

nog veel zoekplezier verder !

Delen op andere websites

Dat was bij jou misschien een paar keer het geval, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik er naartoe liep en dat de Admiral er staat. Je kunt misschien iets bedenken wanneer de Stretch er staat, en hoe of wanneer je er komt, maar het is puur toevallig. Er wordt gewoon een kansverdeling gemaakt bijv. 66% = Admiral 34% is Stretch, dat wordt niet gebonden aan of je nu lopend, met de auto, motor, boot, heli, stuntplane, RC-voertuig, onderzeeër, mammoettanker of SpaceShuttle naar de Mansion gaat.

Delen op andere websites

Beste Baffie,

Ik heb zonet 7X geprobeerd om de Stretch te laten spawnen door voordat ik op het terrein van de Diaz mansion ben af te stappen en naar de spawn plek te lopen. Geloof het of niet maar het is echt waar, 7X stond er een stretch, als het bijvoorbeeld zo zou zijn (zoals jij zegt) dat er 34 van de 100X een Stretch zou staan is de kans dat dit 7X achterelkaar gebeurt: 1X0.347 en dat is ongeveer %0.05252335 kans. Ik weet ook niet hoe het komt maar het is wel een feit, ik heb het al van verschillende andere gehoort en het blijkt te kloppen probeer het maar. Overigens over jou ene keer dat de Admiral er stond toen jij erheen liep, misschien stapte je net binnen het terrein van Diaz uit je auto/motor. Ik heb trouwens niet getest of dit ook werkt als je met een helicopter aan komt vliegen en dan uitstapt.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Op de PS2-versie ben ik nog NOOIT een admiral tegengekomen op die plek.

Overigens is de bewering dat je, als je op een bepaalde manier ergens aankomt, een ander voertuig ofzo zou vinden compleet uit de lucht gegrepen.

De GTA-serie heeft een Randomiser ^_^

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...