riza_turk Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ik ben bij de 2e import lijst van shunsine cars ben vastgelopen bij stretch.. op wikigta staat dat het voor de vercetti estate moet zijn maar daar zie ik alleen een admiral en cheetah.. Op de beach is ie ook er niet en voor de studio pakt de garage niet omdat het een love fist versie is :S en ik zie stretch bijna nooit rijden wie kan me helpen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 tip bij die vercetti huis wisselt het vaak van auto's soms zie jij admiral, andere keer een stretch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ik ben bij de 2e import lijst van shunsine cars ben vastgelopen bij stretch..op wikigta staat dat het voor de vercetti estate moet zijn maar daar zie ik alleen een admiral en cheetah.. Op de beach is ie ook er niet en voor de studio pakt de garage niet omdat het een love fist versie is :S en ik zie stretch bijna nooit rijden wie kan me helpen.. De Cheetah staat niet voor de deur van Vercetti Estate, dat is de Infernus. Als ik mij goed kan herinneren, rijdt de Stretch niet ergens zomaar rond. Je kunt hem alleen vinden bij Vercetti Estate net als op deze screen van WikiGTA. Je zult helaas moeten wachten voordat die Stretch spawnt voor Vercetti Estate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 De truuk is dat je naar vercetti Estate moet lopen, als je dat doet spwant de Stretch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riza_turk Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) De truuk is dat je naar vercetti Estate moet lopen, als je dat doet spwant de Stretch. Dankje Nu Zie ik de Stretch i.p.v admiral en via cheat : 'rockandrollcar' kwam bij mij de love fist versie en dat neemt ie niet aan er kan een slotje op deze topic Bewerkt: 25 mei 2007 door riza_turk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.