Talietje Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hoe doe je dat een port forwarden?? je moet dan in je adressenbalk je port nummer ip of hoe het ook noemt invullen en dan inloggen, maar als ik dat doe vind hij de pagina niet! Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Normaal gezien moet je je ip intypen, gevolgd door de poort die je wilt gebruiken, bijvoorbeeld http://00.0.00.000:81. Echter moet je bij je router wel die poort open zetten en hem naar iets toe laten wijzen, bijvoorbeeld een webpagina. Hoe je een poort open zet op je router hangt van je router af. Volgens mij moet je wel naar je interne ip en dan als laatste cijfer een 0 of 1. Ik weet niet zeker of dit op elke pc in het netwerkt werkt of alleen op de 'hoofdpc'. Reageren
Preddy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Probeer eens op deze site je router (als je die hebt, ga er maar vanuit) op te zoeken. Daarna krijg je een lijst met wat programma's maar als jouw programma er niet tussenstaat boeit dat niet zo heel veel, het werkt voor elk programma nagenoeg hetzelfde. Ik denk dat het hiermee wel moet lukken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.