Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoiii

ik krijg over een paar weken sa voor de pc

en ik heb al heel wat mooie mods gezien van voertuigen en wapens

maar moet ik het replacen voor een ander voertuig dat al in de game zit of gewoon een naam bedenken?

Geplaatst: (bewerkt)
hoiii

ik krijg over een paar weken sa voor de pc

en ik heb al heel wat mooie mods gezien van voertuigen en wapens

maar moet ik het replacen voor een ander voertuig dat al in de game zit of gewoon een naam bedenken?

Nee hoor, je hoeft alleen een voertuig replacen dat al in de game zit.

Je hoeft geen naam te bedenken. :)

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

voor SA? wel er zit 200 voertuigen van fietsen tot vliegtuigen

dus zat om te raplacen en trouwens als jij wilt toevoegen, dan zal het niet gaan omdat GTA SA al aan het maximale gebruikte objecten in spel bevat

dus eentje toevoegen = crash zonder pardon en ook moet jij veel prutsen met de scripts bestanden in map data (denk aan vehicles.IDE, handling.CFG, ... )

Geplaatst:

ok dus

ik doe bijv eff

cheeta.txd .dff maak ik eerst een backup of ik backup heel gta3.img dan deleted ik cheeta .txd en .dff en dan zet ik er ferrari enzo .txd .dff in en klaar?

Geplaatst:
ok dus

ik doe bijv eff

cheeta.txd .dff maak ik eerst een backup of ik backup heel gta3.img dan deleted ik cheeta .txd en .dff en dan zet ik er ferrari enzo .txd .dff in en klaar?

Nee, je moet de originel namen gebruiken.

Ik neem aan dat je Ferrari Enzo hebt gedownloadt, en de mod vervangt de Cheeta?

Dan moeten ze allebij cheeta.dff en cheeta.txd heten.

En niet ferrari.dff en ferrari.txd, doe je dat toch, crasht je spel.

Ook in de handling.cfg en vehicle.ide en carcols moeten ook de naam cheeta heten.

Geplaatst:

Het is overigens wel mogelijk om ze ferrari.txd en .dff te laten heten, alleen moet dit dan in alle mogelijke bestanden waar cheeta stond, verandert worden. Waarschijnlijk wordt deze naam ook in de main.scm gebruikt (bij het inport/export gedeelte in ieder geval), dus je saves zullen niet meer werken. Ik raad je ook aan om ze te hernoemen naar cheeta.txd en .dff. Dit is vele malen makkelijker. Ik meld alleen even dat het wél mogelijk is, alleen kost het veel meer moeite. :bier:

Geplaatst:
Het is overigens wel mogelijk om ze ferrari.txd en .dff te laten heten, alleen moet dit dan in alle mogelijke bestanden waar cheeta stond, verandert worden. Waarschijnlijk wordt deze naam ook in de main.scm gebruikt (bij het inport/export gedeelte in ieder geval), dus je saves zullen niet meer werken. Ik raad je ook aan om ze te hernoemen naar cheeta.txd en .dff. Dit is vele malen makkelijker. Ik meld alleen even dat het wél mogelijk is, alleen kost het veel meer moeite. :bier:

Ferrari.dff en ferrari.txd???

Dat kan helemaal niet!!

Dat is te hardcoded, je moet dan erg goed zijn om gta_sa.exe te kunnen hacken en daar wijzigen!

Nee nee, nee je kunt beter GTA namen gebruiken!

Geplaatst:
Ferrari.dff en ferrari.txd???

Dat kan helemaal niet!!

Dat is te hardcoded, je moet dan erg goed zijn om gta_sa.exe te kunnen hacken en daar wijzigen!

Nee nee, nee je kunt beter GTA namen gebruiken!

Sorry beetje offtopic, maar het kan dus wél. Je zegt het zelf! Ik zei ook al dat je beter gewoon de originele GTA namen kunt gebruiken, maar in theorie is het mogelijk om nieuwe namen te gebruiken. Zoals ik al zei: het kost alleen vele malen meer moeite. :puh:

Geplaatst:

he

ik zat net weer een beetje te zoeken naar voertuigen en toen kwam ik op gtafilefront ofzo

en daar zag ik een mooien vrachtwagen die een linerunner replaced maar er staat ook dat je een andr voertuig kan kiezen maar ik ga alles met sami doen ,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...