Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hoiii ik krijg over een paar weken sa voor de pc en ik heb al heel wat mooie mods gezien van voertuigen en wapens maar moet ik het replacen voor een ander voertuig dat al in de game zit of gewoon een naam bedenken? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) hoiiiik krijg over een paar weken sa voor de pc en ik heb al heel wat mooie mods gezien van voertuigen en wapens maar moet ik het replacen voor een ander voertuig dat al in de game zit of gewoon een naam bedenken? Nee hoor, je hoeft alleen een voertuig replacen dat al in de game zit. Je hoeft geen naam te bedenken. Bewerkt: 25 mei 2007 door GTA_XP Reageren
SWYV Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 voor SA? wel er zit 200 voertuigen van fietsen tot vliegtuigen dus zat om te raplacen en trouwens als jij wilt toevoegen, dan zal het niet gaan omdat GTA SA al aan het maximale gebruikte objecten in spel bevat dus eentje toevoegen = crash zonder pardon en ook moet jij veel prutsen met de scripts bestanden in map data (denk aan vehicles.IDE, handling.CFG, ... ) Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ok dus bijv police car ofzo voor buggati veryon sfpd Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Als je Vice City hebt, weet je hoe het gaat. Het blijft hetzelfde Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 uhh ik heb vice city wel alleen kheb ze allemaal vor ps2 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) uhh ik heb vice city wel alleen kheb ze allemaal vor ps2 Ow ok, ik zal je zo even wat een paar goeie links geven. Een moment.... Hier zijn ze: >>KLIK<< >>KLIK<< >>KLIK<< Bewerkt: 25 mei 2007 door GTA_XP Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ok ik denk dat ik de 2de link ga gebruiken die is wat duidelijker bedankt Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ok dus ik doe bijv eff cheeta.txd .dff maak ik eerst een backup of ik backup heel gta3.img dan deleted ik cheeta .txd en .dff en dan zet ik er ferrari enzo .txd .dff in en klaar? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 ok dus ik doe bijv eff cheeta.txd .dff maak ik eerst een backup of ik backup heel gta3.img dan deleted ik cheeta .txd en .dff en dan zet ik er ferrari enzo .txd .dff in en klaar? Nee, je moet de originel namen gebruiken. Ik neem aan dat je Ferrari Enzo hebt gedownloadt, en de mod vervangt de Cheeta? Dan moeten ze allebij cheeta.dff en cheeta.txd heten. En niet ferrari.dff en ferrari.txd, doe je dat toch, crasht je spel. Ook in de handling.cfg en vehicle.ide en carcols moeten ook de naam cheeta heten. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Het is overigens wel mogelijk om ze ferrari.txd en .dff te laten heten, alleen moet dit dan in alle mogelijke bestanden waar cheeta stond, verandert worden. Waarschijnlijk wordt deze naam ook in de main.scm gebruikt (bij het inport/export gedeelte in ieder geval), dus je saves zullen niet meer werken. Ik raad je ook aan om ze te hernoemen naar cheeta.txd en .dff. Dit is vele malen makkelijker. Ik meld alleen even dat het wél mogelijk is, alleen kost het veel meer moeite. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Het is overigens wel mogelijk om ze ferrari.txd en .dff te laten heten, alleen moet dit dan in alle mogelijke bestanden waar cheeta stond, verandert worden. Waarschijnlijk wordt deze naam ook in de main.scm gebruikt (bij het inport/export gedeelte in ieder geval), dus je saves zullen niet meer werken. Ik raad je ook aan om ze te hernoemen naar cheeta.txd en .dff. Dit is vele malen makkelijker. Ik meld alleen even dat het wél mogelijk is, alleen kost het veel meer moeite. Ferrari.dff en ferrari.txd??? Dat kan helemaal niet!! Dat is te hardcoded, je moet dan erg goed zijn om gta_sa.exe te kunnen hacken en daar wijzigen! Nee nee, nee je kunt beter GTA namen gebruiken! Reageren
K.O. Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ferrari.dff en ferrari.txd???Dat kan helemaal niet!! Dat is te hardcoded, je moet dan erg goed zijn om gta_sa.exe te kunnen hacken en daar wijzigen! Nee nee, nee je kunt beter GTA namen gebruiken! Sorry beetje offtopic, maar het kan dus wél. Je zegt het zelf! Ik zei ook al dat je beter gewoon de originele GTA namen kunt gebruiken, maar in theorie is het mogelijk om nieuwe namen te gebruiken. Zoals ik al zei: het kost alleen vele malen meer moeite. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 he ik zat net weer een beetje te zoeken naar voertuigen en toen kwam ik op gtafilefront ofzo en daar zag ik een mooien vrachtwagen die een linerunner replaced maar er staat ook dat je een andr voertuig kan kiezen maar ik ga alles met sami doen , Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.