BigM Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Met deze sig Volgends mij de eerste weer in 2 maanden. Ik voel me weer noob (Btw: Dit is battlefield 2142) Reageren
Eros Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik vind hem een beetje te vaag. Je ziet niet echt goed wat de renders zijn, en hij is op sommige plaatsen veel te donker. Linksboven zie ik een vaag stukje tekst staan, en verder kan ik geen tekst vinden. Het randje is ook niet overal even duidelijk. Als je alles wat lichter zou zetten, denk ik dat het veel mooier zou worden. Maar aangezien het twee maanden geleden is, is dit nog niet zo slecht. Twee maanden is wel een tijdje, en je zal nog niet meteen alles terug vinden. Maar eens je terug een paar design hebt gemaakt, moet het wel lukken. Veel succes met je verdere graphics nog, en deze krijgt voorlopig van mij al een 6.5/10. Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik geef eros gelijk. Commentaar : Het is erg onduidelijk maar ik vind het toch iets hebben . Je bent al veel verbeterd maar iedereen kan beter . Hopelijk is je volgende sig iets lichter ,dan krijg je waarschijnlijk betere punten . Rate : 6/10 Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik ga mee met de mening van anderen! Hij is nogal vaag, en wat is dat roos daar beneden? En een border mis ik ook wel! 6/10 Reageren
D Corleone Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik vind deze sig wel mooi! De kleur is goed gelukt en je hebt mooie en goede effecten gebruikt. Links boven zie je heel vaag een tekst, maar dat vind ik niet mooi. Je kon beter gewoon BigM schrijven en dan ook een mooier font. 8/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik vind je signature nogal vaag en niet mooi, is dit een stock? Lijkt weinig gedaan, maar ik vind hem wel op een of andere manier een 7 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.