Pennywise The Clown Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo iedereen, Zoals het topiconderwerp al luid: Mijn pc is zo goed als dood. Hij laad geen Discette's en CD-Roms meer. [start - Verkenner] openen duurt ongeveer 4 minuten. In die tijd is de "Verkennen" pagina wel open, maar geheel wit met het bekende Verkenner "Reageerd Niet" berichtje aan de blauwe balk. Photoshop doet er ongeveer 3 minuten over, en ook internet is natuurlijk een beetje sloom aan het worden. Zogezecht kan mijn PC het dus elk moment begeven, dus ik ben opzoek naar een nieuwe, of een eventuele manier om deze weer een beetje aan de praat te krijgen. Ik heb er géén software opstaan, alleen gedownloade troep, een hoop bug's, en vast ook wel wat virussen. Tja, wat ik twéé jaar geleden nog allemaal bekeek op internet... Wie kan mij helpen een goede pc te vinden, niet al te duur, een prima videokaart, en tegelijkertijd een goed internetpakket. Ik wil zo rond de 500 tot 1000 euro gaan. >>> Door NandroDavids: Hier hebben we de Computer Fora voor, dus bij deze is het topic verplaatst naar Hardware<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Je zou hier kunnen kijken. Ik heb daar voor je gezocht op een computer van €500 tot €1000, en daar zijn dus een aantal resultaten uitgekomen. Succes met je zoektocht. [Edit] Tot die tijd kun je ook overwegen om je computer nog eens opnieuw te installeren. Bewerkt: 26 mei 2007 door Froodooo Reageren
Wrieh Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Je zou je pc naar een computer bedrijf kunnen brengen.(eerst zelf back up maken op een DVD/CD). En vragen of ze hem kunnen Formateren en windows eropnieuw op kunnen instaleren.Dan gaan zoiezo alle virussen eraf. Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Je zou je pc naar een computer bedrijf kunnen brengen.(eerst zelf back up maken op een DVD/CD).En vragen of ze hem kunnen Formateren en windows eropnieuw op kunnen instaleren.Dan gaan zoiezo alle virussen eraf. Of zet er Xubuntu op. Dat kun je zelf ook doen. Dan krijg je nooit meer een virus. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Na enkele tips van jullie en andere die ik zojuist gebeld heb, heb ik een besluit genomen om toch maar voor een nieuwe pc te gaan. Ik heb boven nog een pc, en nog een laptop waar ik niks meer mee doe. Eveneens ben ik over een paar dagen jarig, en ook dan kan ik weer wat geld bij elkaar vragen. In ieder geval dus genoeg mogenlijkheden om aan het financiële aspect te voldoen. Dan nu nog de Computter zelf. Ik zou de PC graag willen kopen bij een bepaalde winkel zoals Vobis, It's of Mediamarkt. Voordeel is dat je dan ook nog wat uitleg krijgt over de verschillende PC's. Misschien hebben jullie nog wat suggesties voor goede computers van rond de 500 tot 1000 euro. Ik zou graag een redelijk groot scherm willen hebben, maar die zitten er meestal wel standaart bij. Hopenlijk kunnen jullie me hier nog even mee van dienst zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.