Jump to content

ontvoeren


SNIPER44

Recommended Posts

Zelf pedestrians ontvoeren? Waarom? Wat moet je ermee? Dan zouden alle pedestrians dus ook namen en familie moeten hebben om losgeld aan te vragen! Er zitten geen kinderen in, dus waarschijnlijk bestaan er ook geen familiecontacten tussen bepaalde pedestrians. Lijkt me een hoop gedoe om alle pedestrians echt een realistisch leven te laten hebben. Er zijn immers waarschijnlijk een hoop verschillende peds.

Bepaalde ontvoeringen in missies lijken me wel leuk. Gewoon bekende personen die in de storyline zitten. Dit lijkt me zelfs nog redelijk waarschijnlijk. Het past mooi bij de criminele gedachte in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

als je met ontvoeren gijzelen bedoelt lijkt het me alleen leuk om als levend schild tegen de politie te gebruiken, verder zit ik er niet echt op te wachten moet ik zeggen. Als je bedoelt: Meenemen naar een verlaten pier ergens aan het water en vastbinden aan een stoel: nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je 1 keer iemand moet ontvoeren in een missie. Maar dan met heel veel voorbereiding zoals breaking the bank in sa. Dat je bv de zoon van de president moet ontvoeren losgeld eisen

Link to comment
Delen op andere websites

Ontvoeren lijkt me leuk in een spel als gta.

Dat is een van de enige dingen waar R* nog niet heeft aan gedacht.

Misschien vind R* het te realistisch.

Het zou misschien ook leuk zijn als je in missie's zelf kan worden bedreigd op ontvoerd. :sigaar:

We zullen moeten afwachten naar R* hé. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...