Jump to content

NFS 11 of GTA4?

NFS 11 of GTA 4?  

33 leden hebben gestemd

1. 1. NFS 11 of GTA 4?

• Need for Speed 11
      4
    • Grand Theft Auto 4
      28

Recommended Posts

Geplaatst:

Op welke game verheug je je? Ik op NFS 11 omdat uhm... Tsja... Mij lijkt het gewoon pwnage. Ik ben liever aan het racen dan mensen overhoop te schieten.

Geplaatst:

Ik verheug me meer op GTA IV. Want NFS 11 is weer lekker grauw... waar is dat mooie Hot Pursuit II gevoel gebleven :N Alhoewel NFS 11 wel veelbelovend is. Schade enzo :D

Geplaatst:

NFS Carbon, Most wanted, Underground en Underground 2 waren saai. NFS11 lijkt me gewoon een vervolg op deze reeks met stomme bodykits enzo. Hot Pursuit is de beste NFS, beetje rond racen met exotics, niet met paupere auto's. Wil niet zeggen dat ik die andere NFS reeksen niet heb gespeeld :engel: Ik verwacht heel veel van GTA4 :klap:

Geplaatst:
Ik verheug me meer op GTA IV. Want NFS 11 is weer lekker grauw... waar is dat mooie Hot Pursuit II gevoel gebleven :N Alhoewel NFS 11 wel veelbelovend is. Schade enzo :D

GTAIV is ook grauw. Waar is dat mooie zonnige San Andreas gevoel gebleven? :puh:

NFS Carbon, Most wanted, Underground en Underground 2 waren saai. NFS11 lijkt me gewoon een vervolg op deze reeks met stomme bodykits enzo. Hot Pursuit is de beste NFS, beetje rond racen met exotics, niet met paupere auto's. Wil niet zeggen dat ik die andere NFS reeksen niet heb gespeeld :engel: Ik verwacht heel veel van GTA4 :klap:

Precies! Hot Pursuit en High Stakes zijn de beste NFS-games.

Geplaatst:

Need for speed is geen bal aan vind ik.

Gta is gewoon THE BEST ik verheug mij dan ook echt op GTA 4... :dans:

Geplaatst:

:{ Is dit genoeg voor je om me duidelijk te maken? Zoniet --->PB<---

>>> Door Jowx: In het vervolg normaal antwoorden ajb.. <<<

Geplaatst:

Hmmm, volgens mij zijn er op GTAForum meer GTA-liefhebbers dan NFS liefhebbers... Ik behoor tot alle 2 :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...