Jump to content

Problemen met mods


boja_14

Recommended Posts

Haajj allemaal... ik heb weer een probleem...

Ik ben dit weekend bij m'n oom en die heeft een nieuwe HP Pavilion + Windows Vista..

Nou, ik probeerde op deze pc GTA Vice City te installeren.. hij deed het heel goed...

Daarna wilde ik met de Vice City Mod Mananger wat mods toevoegen en ik heb er ook een paar skins bij gedaan..

Toen ik het wilde uitproberen..ging het mis... ik stapte in honda accord, en toen bleef ie vast zitten

ik deed toen CTRL + ALT + DEL toen starte ik taakbeheer... er stond al dat gta vice city niet reageerd.. maar er kwam ook iets op mijn scherm... gta.vc.exe (zoiets..) werkt niet meer... er word een oplossing voor gezocht..

Nou, er stond dat ik op de site van Take2 interactive een patch moest downloaden... patch 1.1

en dat heb ik ook gedaan, de files zijn geupload enz... maar ik las net dat patch 1.1 alleen nodig is om betere grapichs te hebben ofzo...

Ik heb het weer.. geprobeerd en,,,, jah hoor... hij bleef WEER vast zitten...

ALSJEBLIEFT!? IS ER IEMAND DIE ME KAN HELPEN??

PS: ik ben een meisje van 13 jaar,,, die dit spel heel leuk vind :cry:

ik heb al niet zoveel verstand van computers....dus..

HELP ME PLEASE!!

>>> Door HerrieM: Ik heb de topictitel veranderd naar iets dat duidelijker is. Alleen Help is niet genoeg<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Haajj allemaal... ik heb weer een probleem...

Ik ben dit weekend bij m'n oom en die heeft een nieuwe HP Pavilion + Windows Vista..

Nou, ik probeerde op deze pc GTA Vice City te installeren.. hij deed het heel goed...

Daarna wilde ik met de Vice City Mod Mananger wat mods toevoegen en ik heb er ook een paar skins bij gedaan..

Toen ik het wilde uitproberen..ging het mis... ik stapte in honda accord, en toen bleef ie vast zitten

ik deed toen CTRL + ALT + DEL toen starte ik taakbeheer... er stond al dat gta vice city niet reageerd.. maar er kwam ook iets op mijn scherm... gta.vc.exe (zoiets..) werkt niet meer... er word een oplossing voor gezocht..

Nou, er stond dat ik op de site van Take2 interactive een patch moest downloaden... patch 1.1

en dat heb ik ook gedaan, de files zijn geupload enz... maar ik las net dat patch 1.1 alleen nodig is om betere grapichs te hebben ofzo...

Ik heb het weer.. geprobeerd en,,,, jah hoor... hij bleef WEER vast zitten...

ALSJEBLIEFT!? IS ER IEMAND DIE ME KAN HELPEN??

PS: ik ben een meisje van 13 jaar,,, die dit spel heel leuk vind :cry:

ik heb al niet zoveel verstand van computers....dus..

HELP ME PLEASE!!

Dat lijkt er simpelweg gewoon op dat de mod niet goed geïnstalleerd zijn, dit heb ik namelijk ook wel eens gehad. Het beste is om GTA Vice City eerst te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. Zo heb je weer een nieuwe, originele GTA. Zodra je dat gedaan hebt maak je een kleine selectie van de mods die je wilt installeren. Volg voor het installeren van voertuigen even deze tutorial. Die tutorial kun je ook gebruiken voor het installeren van wapens en dergelijke. Skins installeer je door ze uit te pakken en in de map 'Skins' te gooien, te vinden in de Vice City Main Map. Als je nog vragen hebt omtrent de installatie van mods, dan horen we ze wel.

Blijft dezelfde melding na het opnieuw installeren, dan ligt het waarschijnlijk aan de mod die je gedownload hebt. Ik raad je in dat geval aan een andere te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Haajj allemaal... HELP ME PLEASE!!

Dat lijkt er simpelweg ... te downloaden.

Haajj,, ik heb vice city al opnieuw geinstalleerd.. en dit keer heb ik vice city mod manager ook verwijdert... en al die andere mods.. en nog blijft ie vastziten....

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Haajj allemaal... ik heb weer een probleem...

...

Dat lijkt er simpelweg ... te downloaden.

Haajj,, ik heb vice city al opnieuw geinstalleerd.. en dit keer heb ik vice city mod manager ook verwijdert... en al die andere mods.. en nog blijft ie vastziten....

das wel raar, ik heb ook hp pavilion met vista en hij draait perfect, geen problemen

Bewerkt: door HerrieM
onnodig lange quotes
Link to comment
Delen op andere websites

Haajj allemaal...HELP ME PLEASE!!

Dat lijkt er simpelweg ... te downloaden.

Haajj,, ik heb vice city al opnieuw geinstalleerd.. blijft ie vastziten....

das wel raar, ik heb ook hp pavilion met vista en hij draait perfect, geen problemen

Wat moet ik nu doen!? :cry:

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...