GtaSlave Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Hallo, ik heb 2 vragen, 1, Waar kan ik 3dsmax 9,0 downloaden, of moet je die kopen? 2, Een site met tutorials, waar ze je vanaf punt 0 tot aan het eind helpen. Met een auto voor Gta San Andreas! vriendelijke groeten, GtaSlave Bewerkt: 26 mei 2007 door GtaSlave Reageren
Youp Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo, ik heb 2 vragen,1, Waar kan ik 3dsmax 9,0 downloaden, of moet je die kopen? 2, Een site met tutorials, waar ze je vanaf punt 0 tot aan het eind helpen. Met een auto voor Gta San Andreas! vriendelijke groeten, GtaSlave 1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. 2. Hier staan een paar links waar een boel tuts staan: >>>Klik<<< (Makkelijk) Dit is het hele forum: >>>Klik<<< Hier staan een boel videotutorials op. Een heleboel verschillende onderwerpen: >>>Klik<<< LOL, Via Google kwam ik op dit: >>>Klik<<< In ieder geval daar staat ook een tut op. Veel succes verder, Youp Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo, ik heb 2 vragen,1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. Klopt niet Je kan ook naar de site van Autodesk gaan en daar de trial downloaden. Reageren
Youp Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo, ik heb 2 vragen,1. Die moet je kopen. Illegale praktijken zijn illegaal en illegaal is verboden op het forum. Klopt niet Je kan ook naar de site van Autodesk gaan en daar de trial downloaden. Ik denk dat hij de officiele versie bedoelt en niet een trial? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Zou kunnen maar op de trial kun je toch ook alles dus je kan die evengoed downloaden. Het nadeel is dat je hem maar voor 30 dagen kan gebruiken maar als hij verlopen is "koop" je hem toch gewoon of je werkt met iets anders. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Ey, Allemaal dik bedankt en thnx voor die trial ik ga meteen even kijken:) Vriendelijke Groeten, GtaSlave Bewerkt: 26 mei 2007 door GtaSlave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.