Vegeta Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo ik wil binnen kort een PSP kopen maar ik wil die zwarte versie is die nog te koop, zoja waar dan ? IK wil eigelijk PSP (zwart )+ 512mb/1 gig + travel pack + Spel Voor ongeveer 230 ofzo. Dat kan je kopen bij dynabyte maar ik wil het in het zwart dus ...?
Scarface92 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hallo ik wil binnen kort een PSP kopen maar ik wil die zwarte versie is die nog te koop, zoja waar dan ?IK wil eigelijk PSP (zwart )+ 512mb/1 gig + travel pack + Spel Voor ongeveer 230 ofzo. Dat kan je kopen bij dynabyte maar ik wil het in het zwart dus ...? Ik heb vanmidag en white PSP gehaald want nergens waaren er zwarte psp's meer. Bij Eplaza krijgen ze dinsdag de zwarte maar ik had geen zin om te wachten. Ik heb een base pack gekocht met een memorystick van 1 GB dat is ruimvoldoende
DenkaanHenk Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik zou een Sony PSP Giga Pack kopen. Die kost 200 euro. De inhoud ervan is een zwarte PSP met USB Kabel , 1 GB memory card. Hoesje doekje accu lader etc.
Vegeta Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 WTH Nee 200 voor een psp giga pack waar krijg je die ??????????
DenkaanHenk Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Op bol.com duurt het vermoedelijk 2 tot 3 weken. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...p;Section=GAMES Maar dan heb je het Base Pack. Geen Giga Pack.
Recommended Posts