Da Phoenix Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Hier is ie dan. Mijn mod. Hij laat de Hydra en andere vliegtuigen schieten. Deze vliegtuigen: Rustler (Met "Fire" en "Second Fire") Hydra, Dodo, Skimmer (Met "Fire") Hier 2 filmpjes MET DODO MET HYDRA Bewerkt: 26 mei 2007 door Da Phoenix Reageren
Donwell Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Leuke mod, 'Da Phoenix', alhoewel ik hem niet ga downloaden. Maar leuk idee om er ook nog een machine geweer erbij te doen. KUTGW Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hmm. Ik fix ze wel ff. Reageren
Rivel Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Leuke mod! Misschien download ik hem wel! Is wel grappig! Reageren
kevin software Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hmm.Ik fix ze wel ff. ik heb er zi in om de filmpjes te bekeijken Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik stop met de mod. Dit is de enige versie die uitkomt. San Andreas loopt steeds vast. Wat ik niet kan verhelpen. En ik heb er ook geen zin meer in. Wie wil mag mijn code in Main.scm gebruiken in zijn SCM mod. Achter 00D7: create_thread_with_wasted_busted_check ££CELLFON_1 komt 004F: create_thread ££PLANEGUNS VOOR INT_1 komt :PLANEGUNS 0001: wait 20 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 00D6: if 21 04A9: actor $PLAYER_ACTOR driving_helicopter 04AB: actor $PLAYER_ACTOR driving_plane 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 03C0: @0 = actor $PLAYER_ACTOR car 00D6: if 0 8119: NOT car @0 destroyed 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 00D6: if 0 00E1: key pressed 0 17 (fire) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS2 00D6: if 21 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 497 (Police Maverick) 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 487 (Maverick) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS4 @7 = 3.5 @10 = -0.45 0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2 :PLANEGUNS2 00D6: if 0 00E1: key pressed 0 4 (sec fire) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 425 (Hunter) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS3 @7 = 4.38 @10 = -1.22 0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2 :PLANEGUNS3 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 476 (Rustler) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS @7 = 3.4 @10 = -0.175 0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2 :PLANEGUNS4 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 593 (Dodo) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS5 @7 = 3.4 @10 = 0.154 0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2 :PLANEGUNS5 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 460 (Skimmer) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS6 @7 = 3.4 @10 = 0.152 0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2 :PLANEGUNS6 00D6: if 0 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 520 (Hydra) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS @7 = 6.4 @10 = -0.73 :PLANEGUNSFIRE 0208: @8 = random_float_from -120.0 to 120.0 0208: @9 = random_float_from -240.0 to 100.0 0407: create coordinate @4 @5 @6 from car @0 offset @8 1000.0 @9 0407: create coordinate @1 @2 @3 from car @0 offset 0.0 @7 @10 06BC: create_gun_shot_from @1 @2 @3 to @4 @5 @6 energy 60.0 :PLANEGUNSFIRE2 0208: @8 = random_float_from -80.0 to 80.0 0208: @9 = random_float_from -150.0 to 80.0 0407: create coordinate @4 @5 @6 from car @0 offset @8 1000.0 @9 0407: create coordinate @1 @2 @3 from car @0 offset 0.0 @7 @10 06BC: create_gun_shot_from @1 @2 @3 to @4 @5 @6 energy 60.0 00D6: if 0 $ON_MISSION == 0 004D: jump_if_false ££PLANEGUNSFIRE3 01C3: release_car @0 :PLANEGUNSFIRE3 00D6: if 0 80DD: NOT actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 425 (Hunter) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 066C: @1 = attach_particle "GUNFLASH" to_vehicle @0 offset 0.0 @7 @10 rotation 0.0 1.0 0.0 unknown 1 09F1: play_sound 1157 on_actor $PLAYER_ACTOR 064C: play_particle @1 064F: release_particle @1 00D6: if 0 80DD: NOT actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 520 (Hydra) 004D: jump_if_false ££PLANEGUNS 0001: wait 20 ms 0002: jump ££PLANEGUNS Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Leuke mod, 'Da Phoenix', alhoewel ik hem niet ga downloaden. Maar leuk idee om er ook nog een machine geweer erbij te doen. KUTGW Ben ik ook mee eens... :$ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Grappig , maar het lijk me alleen moeilijk schieten met zo'n snelle hydra. Als je van plan bent om dat te doen , stort je zo neer en ben je dood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.