Jump to content

Hydra met machine geweer.


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is ie dan.

Mijn mod.

Hij laat de Hydra en andere vliegtuigen schieten.

Deze vliegtuigen:

Rustler (Met "Fire" en "Second Fire")

Hydra, Dodo, Skimmer (Met "Fire")

Hier 2 filmpjes

MET DODO

MET HYDRA

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst:

Leuke mod, 'Da Phoenix', alhoewel ik hem niet ga downloaden. ;) Maar leuk idee om er ook nog een machine geweer erbij te doen. :)

KUTGW :bier:

Geplaatst:

Ik stop met de mod.

Dit is de enige versie die uitkomt.

San Andreas loopt steeds vast.

Wat ik niet kan verhelpen.

En ik heb er ook geen zin meer in.

Wie wil mag mijn code in Main.scm gebruiken in zijn SCM mod.

Achter 00D7: create_thread_with_wasted_busted_check ££CELLFON_1 komt 004F: create_thread ££PLANEGUNS

VOOR INT_1 komt 
:PLANEGUNS
0001: wait  20 ms
00D6: if  0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined	
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
00D6: if  21
04A9:   actor $PLAYER_ACTOR driving_helicopter
04AB:   actor $PLAYER_ACTOR driving_plane
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
03C0: @0 = actor $PLAYER_ACTOR car
00D6: if  0
8119:   NOT car @0 destroyed
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
00D6: if  0
00E1:   key pressed  0  17  (fire)	
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS2
00D6: if  21
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 497  (Police Maverick)
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 487  (Maverick)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS4
  @7 = 3.5
  @10 = -0.45
0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2

:PLANEGUNS2
00D6: if  0
00E1:   key pressed  0  4  (sec fire)	
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 425  (Hunter)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS3
  @7 = 4.38
  @10 = -1.22
0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2

:PLANEGUNS3
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 476  (Rustler)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
  @7 = 3.4
  @10 = -0.175
0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2

:PLANEGUNS4
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 593  (Dodo)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS5
  @7 = 3.4
  @10 = 0.154
0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2

:PLANEGUNS5
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 460  (Skimmer)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS6
  @7 = 3.4
  @10 = 0.152
0002: jump ££PLANEGUNSFIRE2

:PLANEGUNS6
00D6: if  0
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 520  (Hydra)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
  @7 = 6.4
  @10 = -0.73

:PLANEGUNSFIRE
0208: @8 = random_float_from -120.0 to  120.0
0208: @9 = random_float_from -240.0 to  100.0
0407: create coordinate @4 @5 @6 from car @0 offset @8  1000.0  @9
0407: create coordinate @1 @2 @3 from car @0 offset 0.0  @7  @10
06BC: create_gun_shot_from @1 @2 @3 to @4 @5 @6 energy 60.0

:PLANEGUNSFIRE2
0208: @8 = random_float_from -80.0 to  80.0
0208: @9 = random_float_from -150.0 to  80.0
0407: create coordinate @4 @5 @6 from car @0 offset @8  1000.0  @9
0407: create coordinate @1 @2 @3 from car @0 offset 0.0  @7  @10
06BC: create_gun_shot_from @1 @2 @3 to @4 @5 @6 energy 60.0
00D6: if  0
	$ON_MISSION ==  0
004D: jump_if_false ££PLANEGUNSFIRE3
01C3: release_car @0

:PLANEGUNSFIRE3
00D6: if  0
80DD:   NOT actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 425  (Hunter)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
066C: @1 = attach_particle "GUNFLASH" to_vehicle @0 offset 0.0  @7  @10 rotation 0.0 1.0 0.0 unknown 1
09F1: play_sound 1157 on_actor $PLAYER_ACTOR
064C: play_particle @1
064F: release_particle @1
00D6: if  0
80DD:   NOT actor $PLAYER_ACTOR driving_vehicle_type 520  (Hydra)
004D: jump_if_false ££PLANEGUNS
0001: wait  20 ms
0002: jump ££PLANEGUNS

  • 4 maanden later...
Geplaatst:
Leuke mod, 'Da Phoenix', alhoewel ik hem niet ga downloaden. ;) Maar leuk idee om er ook nog een machine geweer erbij te doen. :)

KUTGW :bier:

Ben ik ook mee eens... :$

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Grappig , maar het lijk me alleen moeilijk schieten met zo'n snelle hydra. Als je van plan bent om dat te doen , stort je zo neer en ben je dood. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...