Dastard Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 ik kan nu over de lift bridge,maar die stakers zijn er nog.maar die brug zegt gewoon: ding ding en dan gaar hij omhoog,dan ding ding en gaat hij naar beneden.Ik zit nog maar bij de missie van salavatore leone waar je Paulie's auto moet besturen met een sateliet.en ik Heb ook nog die missies van de kerk. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Heey Dastard. Lees dit topic even door (check de ene laatste post). Dan kun je de verklaring ervan zien. Het is namelijk geen bug, maar als er dus 122 dagen voorbij (in de game) zijn, zijn alle bruggen open. Apple-Mac Reageren
Dastard Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Kan niet,ik zit nog maar aan 42 dagen. Reageren
JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Waar kun je zien aan de hoeveel dagen je zit? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Waar kun je zien aan de hoeveel dagen je zit? PS2: R1 PC: Tab Xbox: Weet ik niet... Edit: Bij je stats... Ik dacht dat het SA was Bewerkt: 27 mei 2007 door GTA Monster Reageren
M4X Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Waar kun je zien aan de hoeveel dagen je zit? PS2: R1 PC: Tab Xbox: Weet ik niet... Edit: Bij je stats... Ik dacht dat het SA was Ach ja, het lijkt allemaal op elkaar. Stats zijn stats, en days passed in the game vind je op je PSP ook bij stats. Die vind je in het hoofd-menu, als je op de 'start' knop klikt. Bij stats vind je een hele lange lijst, maar gelukkig staat 'days passed in the game' een beetje bovenaan. Ook kan je het volgensmij zien bij je savefile, als je op load game klikt. Eerst krijg je allemaal data, en daaronder de dag waarin je zit Bewerkt: 27 mei 2007 door M4X Reageren
RonzzZ Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Waar kun je zien aan de hoeveel dagen je zit? PS2: R1 PC: Tab Xbox: Weet ik niet... Edit: Bij je stats... Ik dacht dat het SA was En bij de PSP Menu>Game>Load game>en dan naar die opgelagen game!!! Reageren
VforV Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Het is een bug. Het aantal 'dagen' maak niets uit aangezien je eerst de missie Love on the Rocks moet voltooien voor je toegang hebt tot Shoreside Vale. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.