Youp Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Hey, Ik zou graag een duel willen, maar wel tegen een beginnende speler. Zelf ben ik dat ook, en aangezien ik moet oefenen komt dat mooi uit . Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: Binnen 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.. Ik lever hem in na die van jou..
Twankala Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) deze battle ga ik aan hieronder: ik had je al een pb gestuurd, want ik zag pas later dat je tegen een beginner wou. je moet zelf kiezen of je het wilt. want als je tegen iemand met minder ervaring wil, begrijp ik dat best. het antwoord van hieronder snap ik niet helemaal. Bewerkt: 26 mei 2007 door twankala
Youp Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 deze battle ga ik aan Ik vroeg om een beginner, zodat het een eerlijke battle zou zijn. Maar als je graag wilt, ok. Kan je tegen je verlies van een beginner?
Youp Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Hey, Hier is die van mij (een beetje laat ): Youp: Even ter informatie; ik heb iets heel nieuws geprobeerd, een c4d render erbij gezet, en gebruik gemaakt van 2 plaatjes (1 render natuurlijk , normaal heb ik altijd zelf mijn background gemaakt of zat hij er vast aan) Dus het kan zijn dat hij niet helemaal past maar kijk daar maar overheen ) Oja, de wazigheid hoort zo, namelijk hij gaat schieten (Hé baasB ) Twankala: Succes! Laat de beste winnen Edit: Zou een mod+ even de titel willen veranderen? Bij voorbaat dank ! Bewerkt: 29 mei 2007 door Youp
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 youp: hij is redelijk mooi, maar de font vind ik er niet bij passen en het gras is helemaal recht, dat klopt niet. met de render(s) is niets mis. twankala: mooi effecten gebruikt en een mooie render. de vormen om hem heen had je nog wel wat mee kunnen doen, nu zijn ze een beetje standaard alsof ze met paint zijn gemaakt. mijn stem gaat naar: twankala
.Levi. Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Jammer dat er maar 1 keer is gestemt, maar dat heb je soms.. Winnaar onze twankala, +1 punt voor jou. Verliezer Youp, volgende keer beter kerel. Closed + ranking updated!
Recommended Posts