Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zou graag een duel willen, maar wel tegen een beginnende speler. Zelf ben ik dat ook, en aangezien ik moet oefenen komt dat mooi uit :engel:.

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: Binnen 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk..

Ik lever hem in na die van jou..

Geplaatst: (bewerkt)

deze battle ga ik aan

hieronder: ik had je al een pb gestuurd, want ik zag pas later dat je tegen een beginner wou. je moet zelf kiezen of je het wilt. want als je tegen iemand met minder ervaring wil, begrijp ik dat best.

het antwoord van hieronder snap ik niet helemaal.

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:
deze battle ga ik aan

Ik vroeg om een beginner, zodat het een eerlijke battle zou zijn. Maar als je graag wilt, ok. Kan je tegen je verlies van een beginner? :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Hier is die van mij (een beetje laat :D):

Youp:

fifac4dbo7.png

Even ter informatie; ik heb iets heel nieuws geprobeerd, een c4d render erbij gezet, en gebruik gemaakt van 2 plaatjes (1 render natuurlijk ;), normaal heb ik altijd zelf mijn background gemaakt of zat hij er vast aan) Dus het kan zijn dat hij niet helemaal past maar kijk daar maar overheen :7)

Oja, de wazigheid hoort zo, namelijk hij gaat schieten (Hé baasB :7)

Twankala:

marioshapesgy9sm4.png

Succes!

Laat de beste winnen :cab::)

Edit:

Zou een mod+ even de titel willen veranderen? Bij voorbaat dank :Y!

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

youp:

hij is redelijk mooi, maar de font vind ik er niet bij passen en het gras is helemaal recht, dat klopt niet.

met de render(s) is niets mis.

twankala:

mooi effecten gebruikt en een mooie render. de vormen om hem heen had je nog wel wat mee kunnen doen, nu zijn ze een beetje standaard alsof ze met paint zijn gemaakt.

mijn stem gaat naar: twankala

Geplaatst:

Jammer dat er maar 1 keer is gestemt, maar dat heb je soms.. Winnaar onze twankala, +1 punt voor jou. Verliezer Youp, volgende keer beter kerel.

Closed + ranking updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...