Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag deze Mod installeren voor GTA San Andreas, ik heb hulp nodig omdat ik de vorige keer dit probeerde flipte san Andreas namelijk en moest ik het opnieuw installeren

>>MOD<<

Greets,

Pemp

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:
Ik wil graag deze Mod installeren voor GTA San Andreas, ik heb hulp nodig omdat ik de vorige keer dit probeerde flipte san Andreas namelijk en moest ik het opnieuw installeren

>>MOD<<

Greets,

Pemp

Ik heb hem even gedownload, ik zal je zo uitgebreid mogelijk uitleggen hoe je hem installeert.

Zodra je de mod uitpakt krijg je drie dingen die van belang zijn: 'hjp Folders', 'gta.dat' en 'gta3img'. We gaan eerst de 'hjp Folders' installeren. De inhoud van die map (in totaal 4 bestanden) moeten naar de volgende map: '../Program Files/Gta San Anddreas/Data/Maps.'

Het bestand 'gta.dat' moet naar de volgende map: '../Program Files/Gta San Anddreas/Data/'

En tot slot moet de inhoud van 'gta3img' in de GTA3.img worden gestopt. In dat bestand bevinden zich 4 bestanden. Die 4 bestanden zitten van oorsprong ook in de GTA3.img. Je moet deze originele bestanden vervangen met die van de mod. Je opent dus de IMG Tool en je opent GTA3.img. Je zoekt dan deze 4 bestanden, en die verwijder je:

• hjp.img
  • hjp1.img
  • hjp533.ide
  • hjp533.ipl

Zodra je dat gedaan hebt, voeg je dezelfde bestanden weer toe, maar dan die van de mod. Als je dit gedaan hebt rebuild dan je archive.

Als het goed is moet je mod nu geïnstalleerd zijn. Maak overigens wel back-up's van je bestanden!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...