gta-pilot Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 jaja de eerste bettle Onderwerp: flat Soort design: flat Size design: maakt niet uit Rendersize: maakt niet uit Textured: nee Animatie: nee Premade: ? Renderer: nee Uiterlijke inlever datum: word besloten als ikeen tegestander heb welk progamma: scetshup >>> Door Wazuup: Moved naar GFX Battles and Contests.<<< Reageren
.Syfes Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Offtopic : Gta pilot ik zie dat je niet snapt wat een premade is Eigelijk is het Premade sig. Het betekent een sig dat al eens gemaakt is . Je kan kiezen tussen ja en neen . Zeg je ja dan mag een lid een sig nemen die hij al eens heeft gemaakt Zeg je neen dan moet hij een nieuwe sig maken voor de battle. Greetings .Syfes Reageren
gta-pilot Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 het moet een gebou worden!@!! Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Dan moet je het er duidelijker in zetten Volgens mij snap je niet wat er in de lijst moet komen staan! Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 De bedoeling van deze battle is dat de deelnemers allebei een flat modelen in het programma Sketchup en hiervan een screen maken. Het model mag niet getextuurd worden. Stemmers kunnen beoordelen op de orginaliteit, vorm, detail etc. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Ik wil wel meedoen!!! ok aangenomen wie eimand de daan aanpassen? (sorry voor de late reactie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.