Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 ik heb op veel review's en site's gezien dat de politie achter op je auto kan hangen als je gezocht word... maarre dit is bij mij nooooooit gebeurd :huh: dus...kan het nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Nee het kan niet, alleen bij de missie van Re-uniting The Families(zoiets) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TranceJunkie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hmja, en zo zijn ons wel meer mooie dingen beloofd die ik echter nooit terug heb kunnen vinden in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hmja, en zo zijn ons wel meer mooie dingen beloofd die ik echter nooit terug heb kunnen vinden in het spel precies, denk maar aan de helm, en aan de kofferbak dat zijn dingen die we in dit spel niet kunnen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 die helm zit er ook in ....dit heb ik ook in een ander topic gezegd....die helmen kun je kopen bij Pro laps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 en deze topic was volgens mij al ergens op het forum gezet :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 en deze topic was volgens mij al ergens op het forum gezet :rolleyes: . Klopt! mooi om er een mooi glimmend zilveren slotje op te zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.