Jump to content

downgrade

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb mijn gta san andreas gedowngrade om gta sa-mp te spelen maar zijn mijn savegames nu ook gedowngrade?

Geplaatst:
hallo ik heb mijn gta san andreas gedowngrade om gta sa-mp te spelen maar zijn mijn savegames nu ook gedowngrade?

Als ik me niet vergis zullen de savegames niet meegaan, aangezien de 'main.scm' die je moet vervangen, invloed heeft op de savegames. Als je voorheen dus V2 savegames gebruikte, zullen die het niet meer doen. Je moet dan een savegame voor V1 downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is niet waar hoor -Matthijs- ik heb mijn San Andreas ook gedowngrade met de Patch van Ruurd31 en ik kan nog gewoon mijn eigen savegames spelen.

Als je Versie 2 hebt en je wilt savegames van V1 spelen:

Je kan er wel voor zorgen met een bepaald programmaatje dat je van beide versies de savegames kan spelen. Erg handig, want anders ben je al je eigen savegames kwijt, als je dit wilt PB me dan even.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
  • 4 weken later...
Geplaatst:

wat bedoel je daarmee???

ps. waar heb je die downgrade gevonden?

Geplaatst:

Hoe kun je zeker weten dat je main wordt aangepast??

en als dat zo is werken je save's normaal toch niet meer??

Geplaatst:
Hoe kun je zeker weten dat je main wordt aangepast??

en als dat zo is werken je save's normaal toch niet meer??

Je kunt het zien aan de grote van je 'main.scm', of hij is aangepast of niet. Een V1 'main.scm' is 568 kB groot en één van V2 is 562 kB groot. Als je een normaal spel bent begonnen, en je hebt je huidige 'main.scm' vervangen, dan zullen je oude savegames inderdaad niet meer werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...