Muay Thai Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Ik er een hoop werk aan gehad ik vind hem zelf prachtig en goed gelukt hoe vinden jullie hem? Rates en Comments zijn welkom. Bewerkt: 27 mei 2007 door Muay Thai Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Best wel mooie signature. Leuke render uitgekozen, leuke effecten en C4D's toegevoegd, goede tekst. Maar er zijn helaas ook een paar minpuntjes. De linkerkant vind ik een tikkeltje overbelicht en iets te leeg, buiten dat heeft het een rookachtig effect, wat best leuk is. Tevens vind ik dat het inblenden beter kon, dus kan door met een brush te ereasen rond de edges met een oppacity van de ereaser op 50 of minder. De kleuren passen verder perfect bij elkaar. In de rechter onderhoek heb ik trouwens een 'foutje' ontdekt (dat lijntje tussen de 2 witte vlekken in). Deze kan je makkelijk wegwerken door er een beetje overheen te smudgen met een relatief kleine brush. Ondanks alle 'minpuntjes' vind ik het een prima sig. Eindresultaat: 17/20 Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Nice sig. leuke BG, goede effecten, maar ik zou je render inblenden, dit geef een mooier resultaat een een borde rmis ik nog! Voor de rst krijg je van mij een 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.