Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Wallpaper

Stijl: Vice City Stijl

Grootte: gwoon evengroot laten zoals plaatje is

Afbeelding: zit in bijlage

In het plaatje zie je Vice City staan dat hoef je alleen maar te veranderen naar GRAAFSTROOM dat is alles.

veel succes

outro.rar

Geplaatst:

Ik heb liever dat je voortaan het gehele lijstje in je post zet ook al is er een punt dat niet aan te pas komt. Ten eerste het staat wat netter en het lid die jou gaat helpen weet dan ook gelijk dat dat punt niet behandeld hoeft te worden.

Als ik jouw aanvraag zo door neem dan mis ik een aantal belangrijke punten. De punten in het dikgedrukt. Bij tekst mis ik een aantal belangrijke zinnen, zoals wat voor kleur de tekst moet zijn, of er een rand omheen moet, wat voor soort tekst, etc.

Type:

Stijl:

Grootte:

Afbeelding:

Tekst:

Rand:

Kleuren:

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Jij zegt: "In het plaatje zie je Vice City staan dat hoef je alleen maar te veranderen naar GRAAFSTROOM dat is alles."

Helaas gaat deze aanvraag niet zo gemakkelijk als je denkt. De tekst is wel makkelijk weg te knippen uit de achtergrond, maar "Graafstroom" kan daarvoor niet gemakkelijk in de plaats worden gezet zonder dat de achtergrond er goed uit blijft zien. De achtergrond zal niet meer compleet zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Soms is het makkelijk een aantal dingen weg te halen op een achtergrond waarbij je makkelijk een aantal stukken kan clonen met bijvoorbeeld de Clone Stamp Tool waar je de lege plek mee opvult waar je iets hebt weggehaald (in dit geval de tekst Vice City), alleen gaat dat hier niet zo gemakkelijk tenzij jij deze achtergrond hebt zonder de tekst?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...