Jump to content

voetbal


jizzy-b12

Recommended Posts

hey :sigaar: dit is geen feit maar een gerucht bij mij op school:

dat je mis wedstrijden kan voetballen hoe vinden jullie dit?

ik vind het erg cool want ik hou van voetbal spellen :bier:

reageer wat je er van vind:

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal in GTA? Dat gaat zeker niet gebeuren. GTA in een actie/avontuur game en geen voetbal game. Straks kan je in FIFA 2008 nog het veld op komen met een machinegeweer en iedereen neerknallen :bonk: En hoort dit niet beter thuis in het geruchten topic?

Bewerkt: door Daffy Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar dan kun je wel elk gerucht die er gezegt word hier op het forum plaatsen, zoals '' snuiten '' of '' Rugby ''

En als er voetbal erin voor zou komen zou ik het totaal saai vinden.

Denk zelf eens na America is geen voetballand en in NY helemaal niet meer honkbal icehockey en rugby.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahahah, laat me niet lachen! :schater: Voetbal in Gta? Nee echt niet!:)

Maar wat wel kan is dat het een mini-game is. Wat bedoel ik hier te zeggen?

Dat je wel op een voetbalveldje kan voetballen in je eentje met een bal. Net als baseketballen in SanAndreas. Of dat je voetbal kan spelen op z'n game kast?

Link to comment
Delen op andere websites

hey :sigaar: dit is geen feit maar een gerucht bij mij op school:

dat je mis wedstrijden kan voetballen hoe vinden jullie dit?

ik vind het erg cool want ik hou van voetbal spellen :bier:

reageer wat je er van vind:

Zulke dingen hoeven er van mij niet in. Basketballen in San Andreas was leuk, maar niet benodigd. Ik heb het misschien een keer gedaan, maar heb er verder ook niet meer naar omgekeken. Ik vind het tevens een onnodige toevoeging aan het spel, zeker als je naar het genre kijkt. Het is freeroam, geen sportgame. Daarnaast komen de geruchten me dit moment de spuigaten uit, overal verzinnen ze weer iets. Het moet gewoon een GTA blijven zoals die was en op dit moment nog is, geen gezever eromheen met minigames en dergelijke. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey :sigaar: dit is geen feit maar een gerucht bij mij op school:

dat je mis wedstrijden kan voetballen hoe vinden jullie dit?

ik vind het erg cool want ik hou van voetbal spellen :bier:

reageer wat je er van vind:

Zulke dingen hoeven er van mij niet in. Basketballen in San Andreas was leuk, maar niet benodigd. Ik heb het misschien een keer gedaan, maar heb er verder ook niet meer naar omgekeken. Ik vind het tevens een onnodige toevoeging aan het spel, zeker als je naar het genre kijkt. Het is freeroam, geen sportgame. Daarnaast komen de geruchten me dit moment de spuigaten uit, overal verzinnen ze weer iets. Het moet gewoon een GTA blijven zoals die was en op dit moment nog is, geen gezever eromheen met minigames en dergelijke. ;)

Juist ja! Het is wel een leuke detial baseketballen maar daar blijft het erbij. Je bent immers toch meer bezig om mensen te killen, en oma's neer te knallen dan baseketballen toch? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg ook niet dat het waar is maar dat het gerucht bij MIJ op SCHOOL rond gaat!!

ps: wat son andere zie op een klein veldje net bij baskettbal in sanandreas :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg ook niet dat het waar is maar dat het gerucht bij MIJ op SCHOOL rond gaat!!

ps: wat son andere zie op een klein veldje net bij baskettbal in sanandreas :duh:

Hoe bedoel je?.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg ook niet dat het waar is maar dat het gerucht bij MIJ op SCHOOL rond gaat!!

ps: wat son andere zie op een klein veldje net bij baskettbal in sanandreas :duh:

Hoe bedoel je?.

nou net als jij zij met dat kleine veldje

nou wat leuk voetbal in gta

koop een fifa spel ofzo als je wil voetballe

R* gaat dat toch niet doen :bonk::duh:

ik heb al pes6 fifa07 en fifa street2 dus ik koop er geen een meer :duh:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop, svp. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

nou wat leuk voetbal in gta

koop een fifa spel ofzo als je wil voetballe

R* gaat dat toch niet doen :bonk::duh:

ik heb al pes6 fifa07 en fifa street2 dus ik koop er geen een meer :duh:

Ik heb fifa 97 tot met 07 en pas 5.

Binnenkort pes 6, fifa 08 pes 7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik weet 100% zeker dat R* dat nooit zou maken om alleen maar een paar Fans een pleziertje te doen met een spel. ze zouden misschien wel een stadium kunnen bouwen en misschien daar iets mee doen maar ik weet cker dat je niet kan voetballen of andere sporten. 1. Je bent een rus die niks te maken hebt met sport. 2 Je bent iemand die flink in de problemen zit en eruit zien te komen. dus ik denk dat R* dat niet de tijd voor zal gebruiken.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm... voetballen hoort zeker niet thuis in GTA je kon wel al basketten in SA maar voetballen? neeee :N:N

voetbal is geen GTA-stijl precies of je gaat in FIFA 08 zwaarbewapend het veld op en iedereen die je lastig valt neerknallen. :{

laat dat maar, omdenduur word het geen GTA spel meer want men spreekt hier al op het forum over paarden als dieren komaan waar gaan we naartoe.

als je er nu golf zou insteken mss wel want dat zat ook al in SA maar alleen kon je dat daar niet zelf spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...