Jump to content

voetbal


jizzy-b12

Recommended Posts

Sommige mensen onderons willen te veel dingen in het spel hebben.

Natuurlijk is dit geen verkeerde gedachten, maar je moet niet ''te'' ver gaan.

Zoals voetballen in GTA IV waant toch helemaal af van Actie? GTA IV moet gewoon een goede actie spel worden. Leuke details erin is mooi mee genomen, maar als je een voetbal spel ervan wilt maken dan zwakt GTA IV van een actie spel tot een voetbal spel. Maar R* weten wat ze doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen onderons willen te veel dingen in het spel hebben.

Natuurlijk is dit geen verkeerde gedachten, maar je moet niet ''te'' ver gaan.

Zoals voetballen in GTA IV waant toch helemaal af van Actie? GTA IV moet gewoon een goede actie spel worden. Leuke details erin is mooi mee genomen, maar als je een voetbal spel ervan wilt maken dan zwakt GTA IV van een actie spel tot een voetbal spel. Maar R* weten wat ze doen!

precies. zelfs als minigame is het saai omdat het dan niet goed is uitgewerkt enzo. dan wordt het net als basketbal in gta sa, niks aan, en bovendien was die bal kwijt na een paar keer spelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ALSJEBLIEFT NIET

Ten eerste is voetbal niet iets wat in Amerika speelt (zelfs niet tijdens het WK)

Ten tweede is het GTA, waarvan we al bijna vergeten zijn dat het voor 'Grand Theft Auto' staat. Een echte crimineel zal wel eens sporten ofzo op een klein veldje of in een sportzaal maar nee, voetbal... nee... gewoon nee...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn minigames als je het niet leuk vind, dan moet je het niet spelen he! Zelf vind ik Basketbal in SA altijd wel leuk, en voetbal is ook wel lol dan!

Link to comment
Delen op andere websites

ALSJEBLIEFT NIET

Ten eerste is voetbal niet iets wat in Amerika speelt (zelfs niet tijdens het WK)

Ten tweede is het GTA, waarvan we al bijna vergeten zijn dat het voor 'Grand Theft Auto' staat. Een echte crimineel zal wel eens sporten ofzo op een klein veldje of in een sportzaal maar nee, voetbal... nee... gewoon nee...

Oké het is wel een leuke detail, maar misschien overbodig? misschien kunnen ze inplaats van dat iets beters maken waar iedereen gebruik van maken? Dan heb je meteen een betere detail in het game. Maar we zullen zien wat R* ons brengt.:)

Link to comment
Delen op andere websites

hey :sigaar: dit is geen feit maar een gerucht bij mij op school:

dat je mis wedstrijden kan voetballen hoe vinden jullie dit?

ik vind het erg cool want ik hou van voetbal spellen :bier:

reageer wat je er van vind:

lol... van buurjongen tot klasgenootjes :clown:

Laat me niet lachen!?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...