jurr.p Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 ik liep net in sa en toen zag ik een raar vliegtuig (zie plaatjes) en ik wil weten of je er in kan of zo want ik heb het nog nooit gezien ik kamn gene plaatje er van uploaden (Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd)) weet iemand hoe ik er dan wel iets bij kan doen ?? want het was echt een raar vliegtuig nog nooit geziejn Reageren
Jorair Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 We kunnen je misschien beter helpen als je het uiterlijk van het vliegtuig beschrijft (aangezien je geen foto's kan geven). Alle vliegtuigen van San Andreas staan ook op WikiGTA, als je ons de link naar het desbetreffende vliegtuig geeft kunnen we je ook beter helpen. Reageren
spoeky Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Heb je het bij bijlagen proberen te uploaden? Klik op bladeren en kies waar jou plaatjes staan. Dan klik je op uploaden. Na het uploaden klik je op het pijltje van beheer bijlagen. Daar klik je op het tekentje met de groene plus teken. Nu staat het plaatje in je post. Als dat niet lukt kan je het ook proberen via www.imageshack.us. Daar klik je op bladeren. Kies nou jou plaatje en klik dan op uploaden. Resize image hoef je niet te veranderen. Hopelijk lukt het nu wel! Succes! Reageren
jurr.p Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) nou dit zijn ze dan hopelijk kunnen julie er iets mee Bewerkt: 26 mei 2007 door jurr.p Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Dat vliegtuig ziet er gewoon uit als een neergestorte Beagle. Volgens mij is daar weinig bijzonders aan. Klik bij WikiGTA op vindplaatsen om te zien waar de Beagle spawnt, zodat je er mee kan gaan vliegen. Reageren
jurr.p Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Dat vliegtuig ziet er gewoon uit als een neergestorte Beagle. Volgens mij is daar weinig bijzonders aan. oooo hep ik nog noiit gezien maar hoe zou ie daar eigleik neer gestort zijn ? Reageren
Jorair Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) Je kan er inderdaad in (en er dus mee vliegen). De het vliegtuig (Beagle genaamd) staat op het vliegveld van San Fierro. De beagle is gesloten in het eerste deel van het spel, pas nadat je de vliegschool missies hebt volbracht kan je ermee vliegen. Ik post zometeen een plaatje van de exacte vindplaats. plaatje van vindplaats: Bewerkt: 26 mei 2007 door Jorair Reageren
rubensanti Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 er storten wel vaker gewoon vliegtuigen neer in san andreas... net als in de echte wereld Reageren
michelIII Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 (bewerkt) hij is gewoon neergestort er storten wel vaker vliegtuigen neer en ja het is een beagle Bewerkt: 26 mei 2007 door michelIII Reageren
JeGe Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Heel vaak is het dat vliegtuigen zowat naast je neerstorten. Dat vlieg is trouwens te vinden op het easter bay airport. >>> Door Bling: Beiden wat door jou verteld wordt, was al verteld in dit topic. <<< Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 zeg jongens, ik ben in Fort Carson eens dat vliegtuig gaan checken dat half in die veranda steekt. maar hoe raak je daar nou mee weg? hij zit daar flink vast tussen die steunpalen enzo en als ik hem eruit probeer te manoeuvreren vliegt hij onmiddelijk in de fik en ontploft hij... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Dat gaat helaas niet, Dwyane. Dat vliegtuig is daar verkeerd neergezet. De makers van het spel wilden daar eigenlijk een auto neerzetten, maar hebben er perongeluk een Beagle vliegtuig neergezet. Nu zit het dus vast in de veranda. Je kunt er helaas niet mee wegvliegen. Reageren
Dwyane Wade Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Dat gaat helaas niet, Dwyane. Dat vliegtuig is daar verkeerd neergezet. De makers van het spel wilden daar eigenlijk een auto neerzetten, maar hebben er perongeluk een Beagle vliegtuig neergezet. Nu zit het dus vast in de veranda. Je kunt er helaas niet mee wegvliegen. wel jammer dat je je kettingzaag niet voor zulke zaken kan gebruiken; houten balken doorzagen enzo... Reageren
Dx11 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Dat gaat helaas niet, Dwyane. Dat vliegtuig is daar verkeerd neergezet. De makers van het spel wilden daar eigenlijk een auto neerzetten, maar hebben er perongeluk een Beagle vliegtuig neergezet. Nu zit het dus vast in de veranda. Je kunt er helaas niet mee wegvliegen. wel jammer dat je je kettingzaag niet voor zulke zaken kan gebruiken; houten balken doorzagen enzo... misschien een idee voor gta4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.