Ikkes Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb momenteel heel wat games op mijn "verlanglijstje" staan, en wel deze: Playstation 3: GTA: IV Call Of Duty 4 Brothers In Arms: Hell's Highway Colin McRae: DiRT Medal of Honor: Airborne FIFA 08 Home L.A. Noire Turning Point: Fall Of Liberty Resident Evil: 5 Playstation Portable: Worms: Open Warfare 2 Pro Cycling Manager 2007 PC: Crysis Een hele hoop dus . Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Ps3 : Formula 07 (Als die komt) GTA IV NLF Pro Street L.A Noire Restistance Fall of Men Fifa 08 Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 1. GTA IV 2. Manhunt2(als ie nog komt) 3. Call of Duty4 Modern Warfare 4. Medal of Honor: Airborne 5. Saints Row 2 Reageren
T@rget Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) PSP God of War Worms Open Warfare 2 Manhunt 2 Loco Roco 2 (Of hoe die ook gaat heten) PC Crysis World of Warcraft: Wrath of the Lich King GTA:IV Bewerkt: 13 augustus 2007 door T@rget Reageren
K.O. Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) Mijn verlanglijstje is niet echt bijzonder lang op t moment. Eignelijk staan er maar 2 games op, waarvan er 1 nog niet eens officieel is aangekondigd en misschien wel nooit komt. Tevens zijn beide titels voor de PC: - StarCraft II - GTA IV Oh en eventueel deze: - Serious Sam 2 Maar die krijg ik binnenkort al van een vriend. Verder weet ik zo niet echt titels die ik graag wil momenteel. Edit:Oh wacht, deze lijkt me ook wel vet: - Jackass The Game Bewerkt: 13 augustus 2007 door K.O. Reageren
The GamerII Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 PlayStation 3 Assasins Creed GTA IV MidnightClub LA Alone In The Dark PES 8 PSP God Of War Manhunt 2 NFS Pro Street Final Fantasy Tactics: The War of The Lions Worms: Open Warfare 2 Reageren
xgaming Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) PC 1. GTA IV 2. ET:QW 3. Crysis 4. Command and Conquer 3 5. Midnight Club LA 6. Manhunt 2 7. Need For Speed pro Street 8. NBA Live 2008 9. Call of Duty 4: Modern Warfare 10.Bioshock Sommige games wil ik wel tegelijk Alleen budget laat het niet toe, dus... Misschien dat ik eerst wel C&C3 koop voor ET:QW (Voorbeeld). Bewerkt: 24 augustus 2007 door xgaming Reageren
Racingfreak Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Playstation 2 - Stuntman Ignition - NFS Pro Street Verder zijn er geweldige games op de xbox 360, maar die heb ik nog niet. Bewerkt: 1 september 2007 door Racingfreak Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 NFS Pro Street Thats it Misschien dat ik later nog wel wat meer games wil maar voorlopig ben ik 'verzadigt' Greetz Reageren
Verrity Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat een leuke verlanglijstjes Beter even aan Sinterklaas of de Kerstman vragen Mijne: 1. Splinter Cell - Conviction (360) 2. Grand Theft Auto IV (360) 3. Pirates Of The Caribbean - At Worlds End (360) 4. The Elder Scrolls IV: Oblivion (360) ik leen hem nu. 5. The Elder Scrolls IV: Shivering Isles (360) 6. The Elder Scrolls IV: Knights Of The Nine (360) 7. Efteling Tycoon (PC) zo heet 'ie volgens mij. Updated soon Reageren
Eros Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Liever aan de paashaas. Het enige spel dat op het moment op mijn verlanglijstje staat is GTA IV. Maar daarvoor heb ik natuurlijk een PS3 of Xbox360 nodig, en daar wil ik dan weer geen geld aan uitgeven. Dus ik kan alleen maar hopen dat de paashaas vrijgevig is, of dat mijn broer hem gaat kopen. Reageren
Verrity Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 De Paashaas kan je verzekeren op een ei met de tekst 360 of 3 erop. Your Choice Maar.. wat dacht je ervan om eens lekker te gaan werken? Misschien lukt het je wel om genoeg geld te sparen xD En op je broers zakken leven is ook wat gierig he? Reageren
Eros Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) De Paashaas kan je verzekeren op een ei met de tekst 360 of 3 erop. Your Choice Maar.. wat dacht je ervan om eens lekker te gaan werken? Misschien lukt het je wel om genoeg geld te sparen xD En op je broers zakken leven is ook wat gierig he? Ik heb één maand vakantiewerk gedaan. Vanaf September ga ik 2 maanden leercontract doen (4 dagen werken, 1 dag school). En 5 November begin ik aan mijn opleiding voor ParaCommando, ook betaald. Geld genoeg dus niet? ^^ Zoals ik al zei, wil ik er gewoon geen geld aan geven. Ik vind het persoonlijk nogal duur, vooral als je weet dat ik hem alleen maar ga gebruiken voor GTA IV. Daarom wacht ik tot mijn broer hem koopt, want hij zal hem waarschijnlijk meer gebruiken als mij. Bewerkt: 25 augustus 2007 door Eros Reageren
Verrity Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) Lollag Dat hoor je niet vaak van Jongenskant @dat weet je best , en anders laat dan maar Bewerkt: 25 augustus 2007 door Verrity Reageren
Eros Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat wil je daar mee zeggen. ;d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.