Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) @Mighty duck: Hee, jij hebt wat dezelfde smaak als ik. I love Rammstein Bewerkt: 14 december 2004 door Robienske Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 hmm iedereen zijn eige smaak natuurlijk! maar ik vind ze persoonlijk een misselikmakend stelletje *pas op ik heb een mening* Reageren
Tim14 Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 hmm iedereen zijn eige smaak natuurlijk! maar ik vind ze persoonlijk een misselikmakend stelletje*pas op ik heb een mening* Ja zeg dat wel, Wat hun allemaal op het podium doen is niet menselijk. Rammstein valt nogal mee maar Marilyn Manson en Slipknot lijken net een stel mongolen die denken dat ze stoer zijn door een gitaar omhoog te gooien en weer terug tegen je eigen kop te krijgen <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 volgens mij is Metallica dan nog gewoon gebleven, als je die andere bands zo ziet, stelletje..... nou laat maar ik maak er geen woorden meer aan vuil Reageren
arnout Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 hmm iedereen zijn eige smaak natuurlijk! maar ik vind ze persoonlijk een misselikmakend stelletje*pas op ik heb een mening* Ja zeg dat wel, Wat hun allemaal op het podium doen is niet menselijk. Rammstein valt nogal mee maar Marilyn Manson en Slipknot lijken net een stel mongolen die denken dat ze stoer zijn door een gitaar omhoog te gooien en weer terug tegen je eigen kop te krijgen <_< Heb je helemaal gelijk in JIMI RULEZZ Reageren
Scott16 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 (bewerkt) Voor mij staat Tiesto nu toch al anderhalf jaar op nummer bij mij. Tiesto rulesz 4 evah :lol: Ik vind zen beste nummer(s) toch nog altijd : Lethal Industry en Traffic. B) Bewerkt: 22 december 2004 door San Andreas Boy Reageren
Sasuke Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Hanna tokkie = mijn idool Reageren
-Richard- Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Ik heb geen Idool. Ik vind een paar wel goed kunnen zingen, maar het zijn niet mijn idolen. Reageren
josie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Special D., Scooter, Gigi d'Ragonstino, Dj Sammy, Dj Tiesto Reageren
Slimm Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Eminem, en natuurlijk heel shady records! Voor de rest veel meer andere in de hip hop scene maar eminem blijft op het moment #1. Reageren
zupadomien Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 tiesto aan de top :lol: vooral flight 643 Reageren
Warrior Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 bij mij staat 2pac op 1 eminem op 2 50 cent op 3 dmx op 4 snoop dog op 5 het meeste waar ik van houw is rap Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Ik heb veel idolen heb niet echt een nr 1 en ik hou van hiphop/rap hier komen een paar: Jay-Z: Nas: Fat Joe: Lloyd Banks: Snoop Dogg: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.