killarboy Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Dit is mijne favo!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Kwa rock heb ik een uitgesproken mening: Metallica Guns N Roses Nirvana 3doorsdown hoort erook bij B0001KAA8Q.02.LZZZZZZZ.jpe Reageren
Esther Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Nou die van mij is dan Anastacia, ben trouwens naar haar concert geweest zaterdag echt SUPER gewoon....ik wou dat ik weer terug kon!!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Nou die van mij is dan Anastacia, ben trouwens naar haar concert geweest zaterdag echt SUPER gewoon....ik wou dat ik weer terug kon!!! Mijn moeder vind die ook helemaal geweldig. Aleen soms lijkt ze net een man als ze zingt :lol: Reageren
Esther Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Mijn moeder vind die ook helemaal geweldig. Aleen soms lijkt ze net een man als ze zingt :lol: Exuse me? Een man....ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Als je zo'n stem hebt als haar dan moet je daar heeeeeel erg blij mee zijn, ze heeft gewoon een schelle stem dat heel veel mensen mooi vinden dus zeg niet dat ze soms op een man lijkt als ze zingt want dat is natuurlijk helemaal niet zo! :angry: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Mijn moeder vind die ook helemaal geweldig. Aleen soms lijkt ze net een man als ze zingt :lol: Exuse me? Een man....ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Als je zo'n stem hebt als haar dan moet je daar heeeeeel erg blij mee zijn, ze heeft gewoon een schelle stem dat heel veel mensen mooi vinden dus zeg niet dat ze soms op een man lijkt als ze zingt want dat is natuurlijk helemaal niet zo! :angry: dat je zoiets over je moeder zegt? Valt mee ook een beetje tegen, iedereen op deze aardhol heeft een unieke stem, als ze het willen kunnen 6 miljard stemmen heel mooi zingen! dus niet iedereen hoeft oerse slecht te zingen, iedereen heeft een mooie stem :wub: Reageren
Ewoud Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 My idool is roxette :rolleyes: Maar ik hou ook van mm Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 My idool is roxette :rolleyes: Maar ik hou ook van mm Roxette, nou niet echt heb wel een paar cd's van ze maar ben er niet gek op <_< bedoel je met MM MR Mister?, want die is wel goed heeft maar 2 hits gehad: Broken wings en Kyrie, die laatste vind ik persoonlijk wat minder maar "broken wings vond ik wel een grote Car classic! Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Zeer onorigineel, maar toch: Robbie Williams. Perfecte zanger, perfecte entertainer, perfect popidool. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik heb veel voorbeelden en zeker met beatbox Hieronder een paar... Rahzel Killa Kela Kenny Muhammed Tmzom Reageren
Tmzom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) Heeey hier de mijne: Beatboxgamer (aka) tha troublemaker Tyte Rahzel Slick rick Killa Kella (covers ) Bewerkt: 27 maart 2005 door Tmzom Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Jimi hendrix en john frusciante Reageren
Platypus Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Angus Young van AC/DC _O_ _O_ Reageren
Mevin Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Angus Young van AC/DC _O_ _O_ Toevallig hetzelfde Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Angus Young van AC/DC _O_ _O_ Toevallig hetzelfde Ik denk niet zo heel toevallig hoor, er zijn best veel mensen met hem als idool Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.