D Corleone Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb misschien een beetje weinig aan de achtergrond gedaan, maar daar ging het mij niet echt om. Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik heb misschien een beetje weinig aan de achtergrond gedaan, maar daar ging het mij niet echt om. Een bliksem is toch meestal meer wit-paars? Het is opzig wel een leuk effect, alleen de kleur vind ik niet zo goed. Ik geef hem een 6.5/10. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 8 | Render: 8 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 7 | Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 | Kleur: 6 Stijl: 6 Verdeling: 6 | Achtergrond: 7 | Effecten: 9 | Overige: 7 | Bonuspunten: 8 | Commentaar: Dit 'plaatje' vind ik wel mooi. Onder 'render' bedoel ik de bliksem. Deze is mooi gemaakt. Ook vind ik de tekst mooi, alleen staat daat 'Von Corleone' (of ik kan niet lezen). Aan de border kan ik weinig zeggen. De bliksem-effecten zijn ook erg mooi. Ik kan ook weinig zeggen over de achtergrond. Voor de rest is het 'plaatje' erg mooi. | TOTAAL: 7,625 | Aantal sterren: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.