Jump to content

Soorten Mensen in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

Ik zat te denken over wat voor soort mens je zou tegen komen op straat.

En wat denk je van hoeveel soorten mensen er wel niet zijn in GTA IV?

Hoeveel soorten en wat voor mensen zou je kunnen tegenkomen in GTA IV?

Wat voor soort kleding hebben ze aan? Hoe lopen ze?

Wat denk je ervan?

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    10

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe kan je dit nou weten? Er zullen minstens 40 verschillende peds zijn. Die zijn allemaal anders. Moet ik per ped gaan beschrijven hoe ze lopen, wat voor kleding ik denk dat ze aanhebben? Daar ga ik niet aan beginnen hoor! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te denken over wat voor soort mens je zou tegen komen op straat.

En wat denk je van hoeveel soorten mensen er wel niet zijn in GTA IV?

Hoeveel soorten en wat voor mensen zou je kunnen tegenkomen in GTA IV?

Wat voor soort kleding hebben ze aan? Hoe lopen ze?

Wat denk je ervan?

-ScOrp1 :sigaar:

Eigenlijk kun je al meer dan genoeg informatie halen uit de screens, daarop zie je ook heel veel mensen lopen. Verwachtingen heb ik dus niet meer, het is nu meer een feit dat er vooral veel normale mensen rondlopen met tassen en dergelijke. Overigens heb ik ergens gelezen dat er ook zwervers in steegjes staan, erg typerend. Daarnaast zijn er volgens mij ook best wat verschillende peds, ik denk niet dat je zomaar drie keer achter elkaar één en dezelfde ped ziet. Onder andere gezien het feit dat GTA IV zich realistischer wil maken. Daarnaast is het ook zo dat de ene ped sterker zal zijn als de andere. Je zal eerder winnen van een klein, slap iemand, dan van een fors gebouwd iemand. Wil je dus meer info over de peds, dan kun je het beste even de screens bijlangs gaan, zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dit nou weten? Er zullen minstens 40 verschillende peds zijn. Die zijn allemaal anders. Moet ik per ped gaan beschrijven hoe ze lopen, wat voor kleding ik denk dat ze aanhebben? Daar ga ik niet aan beginnen hoor! :clown:

Nee je hoef ze niet allemaal op te gaan noemand maar ik vraag wat voor soort denk je?!?

Zwart/lichtbruin/chinees/suriname zulk soort en denk je dat de bruine andere soort kleding aan heben aan de blanke?

En hoe ze ongeveer lopen.

En zoals de andere al zei dat ze niet 4 precies de zelfde naar elkar zien lopen.

ik hoor het vast wel :clown: ..

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaan we een typische R* stijl zien.

Ik bedoel dus.Hoe zij over "New York" denken :clown: .

Er is al sprake geweest dat er 's morgens,'s middags en 's avonds een aparte "stijl" mensen gaat rondlopen.

En ja een paar vetgetrainde mensen :*D .

Link to comment
Delen op andere websites

Vage omschrijving in de eerste post. Waarom zouden er bepaalde soorten mensen ronlopen in GTA IV? Alsof er in New York maar een paar soorten mensen rondlopen! In elke stad zul je mensen tegenkomen van een heleboel soorten, dus ik zeg gewoon:

Vanalles wat, zolang het er maar een hoop zijn! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

haha ik denk wel een stuk of 50..

ik heb wel een feit gehoord, van een vriend van mij die zei dat het licht aan de tijdstip wanneer je op straat bent. dus bij de spits meer mensen dan savond's :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaan we een typische R* stijl zien.

Ik bedoel dus.Hoe zij over "New York" denken :clown: .

Er is al sprake geweest dat er 's morgens,'s middags en 's avonds een aparte "stijl" mensen gaat rondlopen.

En ja een paar vetgetrainde mensen :*D .

Tja, dat zou wel kunnen ik las ergens dat de je smorgens meer mensen tegen kom als s'avonds. En je zal ook meer auto's tegenkomen overdag dan s'avonds. Dus de stijl zal misschien wel anders zijn.

Teminste ik hoop dat R* dat wel doet ja.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat we kunnen doen is lekker afwachten tot je spel zelf speelt! :sigaar:

En ja ik denk dat er vele van ons lang en lang GTA IV zulle spelen. Voor namelijk de eerste dagen van de release.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dit nou weten? Er zullen minstens 40 verschillende peds zijn. Die zijn allemaal anders. Moet ik per ped gaan beschrijven hoe ze lopen, wat voor kleding ik denk dat ze aanhebben? Daar ga ik niet aan beginnen hoor! :clown:

Er zullen minstens 40 verschillende peds zijn. Hoe kan jij dit weten??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je heel veel van die strakke zakenmannetjes hebt, die allemaal met een lange jas en een zwart koffertje rond half 6 's avonds haastig wolkenkrabbers verlaten en op een taxi gaan staan wachten, en ook dat er enkele rijke stinkerds zijn, die in penthouses wonen en limo's rijden (worden gereden), en natuurlijk een hoop japanse toeristen met fotocamera die constant aan je vragen "Can you take picture, please?" :schater:

En dan natuurlijk nog wat gang leden waar je 's nachts niet in de buurt moet komen.. Ik hoop ook dat er dit keer meer dan 3 verschillende gang leden zijn, en dat ook de politieagenten er niet allemaal exact hetzelfde uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...