-ScOrp1 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Er zullen wel veel peds komen denk ik .En ze dragen kleding wat bij ze hoort.Dat denk ik Daar ben ik het met je eens. Ik denk dat er smorgens allemaal mensen lopen die "Naar hun werk gaan" en snachts zie je allemaal mensen die er gewoon uit zien of ergens naar toe gaan of zoiets. iedergeval dat denk ik. -ScOrp1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Ik denk dat er zeer veel verschillende mensen zullen zijn. New York is een grote stad met veel verschillende mensen dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij. Bewerkt: 8 augustus 2007 door b4rtsimps0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij. Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Lekker belangrijk hoe ze heten, als er maar gewoon heel veel verschillende personages zijn, en niet te veel dezelfde die bij elkaar in de buurt lopen want dat is niet echt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij. Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle saai? het maakt het juist realistisch. in die missie waar ik het over had zie je een groep mensen op de locatie waar je hebt gehoord dat het doelwit dat je moet vermoorden zit. in het echt zou je ook zo degene die je moet hebben eruit kunnen pikken als je niet weet hoe die eruit ziet.. in het echt hangt er ook geen pijtje boven het hoofd van degene die je moet hebben. het is ook niet zo dat iedereen die je moet vermoorden in het spel je moet bellen..zo ging het alleen bij die ene missie die journalisten in een demo van rockstar zagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Volgens mij gaan we een typische R* stijl zien.Ik bedoel dus.Hoe zij over "New York" denken . Er is al sprake geweest dat er 's morgens,'s middags en 's avonds een aparte "stijl" mensen gaat rondlopen. En ja een paar vetgetrainde mensen . Dit zeiden ze dat dat ook al in VCS zou komen en volgens mij zit het daar ook niet. Ik hoop daat er gewoon wat zwervers, rijken, gewone, dikke enz. mensen inkomen en niet dat je 6 x dezelfde persoon op 1 stoep ziet staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij. Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle saai? het maakt het juist realistisch. in die missie waar ik het over had zie je een groep mensen op de locatie waar je hebt gehoord dat het doelwit dat je moet vermoorden zit. in het echt zou je ook zo degene die je moet hebben eruit kunnen pikken als je niet weet hoe die eruit ziet.. in het echt hangt er ook geen pijtje boven het hoofd van degene die je moet hebben. het is ook niet zo dat iedereen die je moet vermoorden in het spel je moet bellen..zo ging het alleen bij die ene missie die journalisten in een demo van rockstar zagen. tuurlijk is het realistisch...maar ik hoop dat je veel missies in GTA IV hebt...en veel missies is veel vermoorde...dus ik bedoel Het is saai als ALLE doelwitten zo deraan gingen...door eerst te belle...ik bedoelde dus dat ik hoop dat R* ook andere manieren verzint dan belle naar je doelwit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 tuurlijk is het realistisch...maar ik hoop dat je veel missies in GTA IV hebt...en veel missies is veel vermoorde...dus ik bedoel Het is saai als ALLE doelwitten zo deraan gingen...door eerst te belle...ik bedoelde dus dat ik hoop dat R* ook andere manieren verzint dan belle naar je doelwit ja het was ook maar 1 missie wat ik als voorbeeld gaf..en in die missie wist je niet wie je precies moest hebben, maar je had wel zn telefoon nr. bij veel andere missies weet je dan dus vaak wel wie je moet hebben. ik vertrouw erop dat rockstar creatieve manieren vind om het gebruik van de oude pijltjes boven de doelwitten te vervangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2007 mensen die bij hun wijk passen wil ik wel zien eigenlijk. Bijvoorbeeld mensen uit de bronx of brooklyn van die negers met hun broek op hun knieen en bandanaatjes en dingen. Gewoon mensen die je ook in NY zou tegen komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 (bewerkt) Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV Bewerkt: 11 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV de peds zagen er bij 3 enzo niet uit en waren zowat allemaal hetzelfde. past niet echt bij iv.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV de peds zagen er bij 3 enzo niet uit en waren zowat allemaal hetzelfde. past niet echt bij iv.. ja maar het zou wel leuk zijn als een ped uit GTA 3 er wordt in gestopt. Natuurlijk niet dat ie ook zoveel aanwezig is en natuurlijk ook niet met dezelfde graphics alleen hetzelfde gezicht en bouw van het lichaam en kleding die erop lijkt. en wat mij ook leuk lijkt is dat de peds niet altijd dezelfde kleding aanhebben. Maar dat ze de ene dag een geel blousje dragen en daarna een blauw shirt. want bij de vorige GTA's had elke ped ezelfde kleding aan, ALTIJD.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV de peds zagen er bij 3 enzo niet uit en waren zowat allemaal hetzelfde. past niet echt bij iv.. ja maar het zou wel leuk zijn als een ped uit GTA 3 er wordt in gestopt. Natuurlijk niet dat ie ook zoveel aanwezig is en natuurlijk ook niet met dezelfde graphics alleen hetzelfde gezicht en bouw van het lichaam en kleding die erop lijkt. en wat mij ook leuk lijkt is dat de peds niet altijd dezelfde kleding aanhebben. Maar dat ze de ene dag een geel blousje dragen en daarna een blauw shirt. want bij de vorige GTA's had elke ped ezelfde kleding aan, ALTIJD.... ja heel leuk je zou die ped dan niet eens herkennen..valt niet op, dus heeft niet veel zin. en rockstar probeert nu alle peds er zoveel mogelijk verschillend uit te laten zien, kleren is hier een groot onderdeel van.. je kan dus wel dezelfde ped kwa lichaam hebben, maar dan met een heel ander outfit, dus willekeurige kledingstukken. niet dat als je 1 ped hebt, dat die dan er altijd zo gekleed enzo uit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.