Jump to content

Soorten Mensen in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

Er zullen wel veel peds komen denk ik :bier: .En ze dragen kleding wat bij ze hoort.Dat denk ik

Daar ben ik het met je eens. Ik denk dat er smorgens allemaal mensen lopen die "Naar hun werk gaan"

en snachts zie je allemaal mensen die er gewoon uit zien of ergens naar toe gaan of zoiets.

iedergeval dat denk ik.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    10

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...
Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father

is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo :duh:

en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father

is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo :duh:

en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij.

Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father

is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo :duh:

en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij.

Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle :duh:

saai? het maakt het juist realistisch. in die missie waar ik het over had zie je een groep mensen op de locatie waar je hebt gehoord dat het doelwit dat je moet vermoorden zit. in het echt zou je ook zo degene die je moet hebben eruit kunnen pikken als je niet weet hoe die eruit ziet.. in het echt hangt er ook geen pijtje boven het hoofd van degene die je moet hebben. het is ook niet zo dat iedereen die je moet vermoorden in het spel je moet bellen..zo ging het alleen bij die ene missie die journalisten in een demo van rockstar zagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij gaan we een typische R* stijl zien.

Ik bedoel dus.Hoe zij over "New York" denken :clown: .

Er is al sprake geweest dat er 's morgens,'s middags en 's avonds een aparte "stijl" mensen gaat rondlopen.

En ja een paar vetgetrainde mensen :*D .

Dit zeiden ze dat dat ook al in VCS zou komen en volgens mij zit het daar ook niet.

Ik hoop daat er gewoon wat zwervers, rijken, gewone, dikke enz. mensen inkomen en niet dat je 6 x dezelfde persoon op 1 stoep ziet staan. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat niemand hetzelfde is en dat als je op iemand lockt met R1 ofso dat de naam bovenin komt te staan netzoals in de G'father

is het je hobby om oude topics te bumpen ofzo :duh:

en elke persoon een naam geven.. dat gaat rockstar echt niet doen. en ze willen zoveel mogelijk af van onrealistische markeringen e.d. je weet (soms) niet eens wie het precies is moet vermoorden. in zo'n missie uit de demo die bladen kregen te zien moest je je doelwit opbellen om te zien wie de telefoon op nam zodat je wist wie je moest hebben. dus dat je de naam krijgt te zien door op iemand te richten past daar helemaal niet bij.

Daar heb je wel gelijk in...maarre het zou saai zijn als al je doelwitten zo moest vermoorde...door te belle :duh:

saai? het maakt het juist realistisch. in die missie waar ik het over had zie je een groep mensen op de locatie waar je hebt gehoord dat het doelwit dat je moet vermoorden zit. in het echt zou je ook zo degene die je moet hebben eruit kunnen pikken als je niet weet hoe die eruit ziet.. in het echt hangt er ook geen pijtje boven het hoofd van degene die je moet hebben. het is ook niet zo dat iedereen die je moet vermoorden in het spel je moet bellen..zo ging het alleen bij die ene missie die journalisten in een demo van rockstar zagen.

tuurlijk is het realistisch...maar ik hoop dat je veel missies in GTA IV hebt...en veel missies is veel vermoorde...dus ik bedoel Het is saai als ALLE doelwitten zo deraan gingen...door eerst te belle...ik bedoelde dus dat ik hoop dat R* ook andere manieren verzint dan belle naar je doelwit

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk is het realistisch...maar ik hoop dat je veel missies in GTA IV hebt...en veel missies is veel vermoorde...dus ik bedoel Het is saai als ALLE doelwitten zo deraan gingen...door eerst te belle...ik bedoelde dus dat ik hoop dat R* ook andere manieren verzint dan belle naar je doelwit

ja het was ook maar 1 missie wat ik als voorbeeld gaf..en in die missie wist je niet wie je precies moest hebben, maar je had wel zn telefoon nr. bij veel andere missies weet je dan dus vaak wel wie je moet hebben. ik vertrouw erop dat rockstar creatieve manieren vind om het gebruik van de oude pijltjes boven de doelwitten te vervangen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV :D:D^_^:)

de peds zagen er bij 3 enzo niet uit en waren zowat allemaal hetzelfde. past niet echt bij iv..

ja maar het zou wel leuk zijn als een ped uit GTA 3 er wordt in gestopt. Natuurlijk niet dat ie ook zoveel aanwezig is :duh:

en natuurlijk ook niet met dezelfde graphics :duh:

alleen hetzelfde gezicht en bouw van het lichaam en kleding die erop lijkt.

en wat mij ook leuk lijkt is dat de peds niet altijd dezelfde kleding aanhebben. Maar dat ze de ene dag een geel blousje dragen en daarna een blauw shirt. ^_^

want bij de vorige GTA's had elke ped ezelfde kleding aan, ALTIJD.... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het ook wel lollig vinde als je een ped uit GTA III en GTA LCS terugvindt in GTA IV :D:D^_^:)

de peds zagen er bij 3 enzo niet uit en waren zowat allemaal hetzelfde. past niet echt bij iv..

ja maar het zou wel leuk zijn als een ped uit GTA 3 er wordt in gestopt. Natuurlijk niet dat ie ook zoveel aanwezig is :duh:

en natuurlijk ook niet met dezelfde graphics :duh:

alleen hetzelfde gezicht en bouw van het lichaam en kleding die erop lijkt.

en wat mij ook leuk lijkt is dat de peds niet altijd dezelfde kleding aanhebben. Maar dat ze de ene dag een geel blousje dragen en daarna een blauw shirt. ^_^

want bij de vorige GTA's had elke ped ezelfde kleding aan, ALTIJD.... :N

ja heel leuk :puh: je zou die ped dan niet eens herkennen..valt niet op, dus heeft niet veel zin.

en rockstar probeert nu alle peds er zoveel mogelijk verschillend uit te laten zien, kleren is hier een groot onderdeel van.. je kan dus wel dezelfde ped kwa lichaam hebben, maar dan met een heel ander outfit, dus willekeurige kledingstukken. niet dat als je 1 ped hebt, dat die dan er altijd zo gekleed enzo uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...