Jump to content

Soorten Mensen in GTA IV


-ScOrp1

Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    14

  • JasonStatham

    10

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik hoop dat je niet overal groepen van gangs tegen komt en dat je bijvoorbeeld in een gebied als ganton komt dat niet alleen GSF-members in auto's zitten.

ik zou ook willen dat mensen worden beroofd enzo

PS:hoort niko tot een gang??

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat je niet overal groepen van gangs tegen komt en dat je bijvoorbeeld in een gebied als ganton komt dat niet alleen GSF-members in auto's zitten.

ik zou ook willen dat mensen worden beroofd enzo

PS:hoort niko tot een gang??

Nee niko is een arme stakker dat in BY komt en bijna niemand kent hij is een soort loopjonge in t begin en behoort niet tot een gang ! :dans: een keer wat anders dan in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze screenshot kun je al 2 mensen zien die bijna hetzelfde zijn :duh:

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=756

ja idd maar dat wil niet heel veel zeggen over het definitieve spel denk ik

nee inderdaad. maar ongetwijfel zul je wel is 2 keer dezelfde ped model bijelkaar zien hoor..ze proberen zoveel mogelijke verschillende peds erin tedoen, door ook te zorgen dat peds willekeurige kleren krijgen e.d. maar ze kunnen nooit iedere ped uniek maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik hoop niet dat het gta3 achtig word dat was niks.

GTA3 vind ik juist tot nu toe de beste GTA :puh: Dus ik hoop dat GTA IV JUIST een beetje gaat lijken op 3 ^^

qua sfeer wel ja, die was in GTA 3 erg goed (zo'n crimineel sfeertje :7 ) Komt ook door de mensen die rondlopen (een gevaarlijke snoet xD)

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat het gta3 achtig word dat was niks.

GTA3 vind ik juist tot nu toe de beste GTA :puh: Dus ik hoop dat GTA IV JUIST een beetje gaat lijken op 3 ^^

qua sfeer wel ja, die was in GTA 3 erg goed (zo'n crimineel sfeertje :7 ) Komt ook door de mensen die rondlopen (een gevaarlijke snoet xD)

Volgens mij is het niet de bedoeling dat gta iv op gta 3 gaat lijken maar een hele nieuwe (BIG city) sfeer uitrolt :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop niet dat het gta3 achtig word dat was niks.

GTA3 vind ik juist tot nu toe de beste GTA :puh: Dus ik hoop dat GTA IV JUIST een beetje gaat lijken op 3 ^^

qua sfeer wel ja, die was in GTA 3 erg goed (zo'n crimineel sfeertje :7 ) Komt ook door de mensen die rondlopen (een gevaarlijke snoet xD)

Volgens mij is het niet de bedoeling dat gta iv op gta 3 gaat lijken maar een hele nieuwe (BIG city) sfeer uitrolt :D

True, true, maar het duistere gangster sfeertje moet er weer hangen :) die mistte ik in SA en Vice City (zoals SoaD zei)

Trouwens zou ik het ook vet vinden als de oudjes je aanvallen met stokken. Doen ze hier in Boxtel ook ^^ (jaa wij hebben onze eigen hang-oudjes) ... in voorgaande delen kwamen de oudjes ineens achter je aan en begonnen heel simpel low and high kicks te geven ... nogal onrealistisch!!! Dus dat moet er zeker ook uit....

Link to comment
Delen op andere websites

True, true, maar het duistere gangster sfeertje moet er weer hangen :) die mistte ik in SA en Vice City (zoals SoaD zei)

Trouwens zou ik het ook vet vinden als de oudjes je aanvallen met stokken. Doen ze hier in Boxtel ook ^^ (jaa wij hebben onze eigen hang-oudjes) ... in voorgaande delen kwamen de oudjes ineens achter je aan en begonnen heel simpel low and high kicks te geven ... nogal onrealistisch!!! Dus dat moet er zeker ook uit....

da was juist vet, keb me altijd kapot gelachen als k een stevige rechtse van een dikke oma kreeg :schater:

maar met stokken is ook wel stijlvol. Oja dat gangster sfeertje alleen in een aantal buurten, voor de rest moet je er zelf voor zorgen :7 (dat hoop ik dan)

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...